Hujan di tengahari... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Sunday, February 28, 2010

Hujan di tengahari...

Dicatat oleh m i a di 11:04 AM


Alhamdulillah...

Lamanya tak menaip update belog ni..been bz lately..
sebenarnya kan..macam-macam peristiwa dah berlaku dlm hidup saya sepanjang tahun 2009 sampai la skrg ni..hehee..

haisshh..tibe-tibe rase nak mengimbas kembali kenangan 2009..even da jauh sgt ketinggalan kebelakang, but tak salah kot kalau kite nak tinjau sekejap, setuju??

cinta tidak pernah meminta, ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan,
tetapi tidak pernah berdendam, tak pernah membalas dendam..
Di mana ada cinta, di situ ada kehidupan..
manakala kebencian membawa kepada kemusnahan
-mahatma ghandi-


fuhh..letih mencari ayat cinta ni..hahaha..betul la kan..takde sape-sape pun kt dunia ni yang mengharapkan kekecewaan, betul x?(sape setuju, angkat tangan oke!)tapi, takde sape juga yang mengharapkan kemusnahan kebahagian orang lain..huhu..semua yang berlaku mesti ada sebabnya..mgkin Tuhan nak temukan kita dengan pasangan yang lebih sesuai untuk kita, sapa tahu kan?
bercakap memang senang, tapi payah bagi yang menghadapinya..tepat!..memang tepat, bak kata pepatah (acehh) berat mata memandang, lagi berat bahu yang memikul..tapi mata yang memandang juga boleh rasa berat bahu yang memikul sebab pernah merasai dugaan yang sama..kan..kan??
saya hanya mendoakan yang terbaik untuk diri saya..dan saya percaya tersangat-sangat, semua pun mcmtu, rite?hehehe..sape xnak bahagia, sape xnak gumbira..jadi..sama-sama doakan kebahagian bersama oke..

saya bukan terbaik, saya juga bukan tercantik..jadi..cubalah memahami saya, seperti saya memahami anda..

wassalam..

0 ulasan:

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan