My project paper...

Sunday, August 22, 2010

Assalamualaikum..

hai uols..
hehehe..semalam pegi amek stok untuk jualan tudung
(me'ah buat jualan online hanya di laman muka buku ja
lihat sini ye kalu berminat..Ichino's Collection

mase pegi toilet lepas berbuka...tibe2...tlupppppp!.handphone jatuh kat mangkok tandas tu...hahahahhaaa...naseb la bersih (tak tahu suci ke tak)hahah...saya punye la kelam kabut..mula3 cam terpaku terkedu bile tengok hp tu berenang3 kat dalam air...bile tersedar, cepat3 angkat, tapi hp da miung da time tu...kuar lampu biru kelip-kelip..
nak tahu ape me'ah buat lepas tu...hakhakk..seyes bengong gile..
saya bilas lagi hp tu dengan air paip, konon3 nak kasi bersih la..jatoh lubang jamban tu!(maaf ye...bahasa mudah faham kot)...ehehee....kemain nak kasi bersih..lagi la mengong hp tu..

since it was my 1st time xperience...so tak tahu nak buat ape...keluar toilet, saya terdiam je...sebab pening gile kot...safwan perasan, tapi dear just cakap

"jap3, saya ada rasa smething"

tapi cik me'ah kan sengal...huhu..ckp takde ape-ape..padahal...huhu...at last, saya bagitau jugak...ingat safwan nk marah saya..but, sweet je..safwan ckp, bila hp da kering, dia akan back to normal..hehe..sampai umah..hp betol3 da sihat..
ohhh yeaaahhh..ehhehe...buat penat je berduka cita kan...

ok3, back to da title ek..
i'll be gone for the whole week oke..nak berjalan buat kajian for my tesis (yee....me'ah da sem akhir oke)..hehee...kena buat kajian lapangan di seluruh perak...10 daerah..huhu..letihlah..duit pon banyak keluar..huhuhu..so mungkin tak dapat nak update belog selama semingu oke (elehh...a week je cik me'ah uii..hepp..) jadi, jumpe lagi nanti oke..nanti saya share story sepanjang honeymoon dengan my tesis oke semua....sementara tu, uols..plz take care of ur own self oke...(haiii...berape banyak 'oke' la mia uiiii)...hehehe

salam ramadhan semua..
adioss amigoss...

wassalam

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^