--> ke laut!! | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Friday, September 24, 2010

--> ke laut!!

Dicatat oleh m i a di 1:24 PM
Assalamualaikum..


 hari ni hari Jumaat..
saya tak tahu nak buat ape..
tempahan hantaran da siap..
 malam nanti saya akan menyibuk kat umah pengantin..hoho..
sebab tak tahu nak buat apa..
so saya tukar design background and header belog..
hoho..header tu, saya hentam je buat..tatau la oke tak..huhu..

oh ye...lupe pulak..
buat kawan-kawan sekelas saya yang ada masalah dalam urusan praktikal..
takziah untuk anda..tapi sempat lagi kalu nak 'settle'kan semula..even bizi dengan asignment apa semua..
gud luck untuk korang..
(bersyukur sangat urusan praktikal saya berjalan lancar)

oke da..

~wassalam~

3 ulasan:

skool on September 24, 2010 at 12:30 AM said... BALAS

better header tu mia letak pic kamu..mybe nmpk lg sweet kot..hehe..

Un Phat Lee on September 24, 2010 at 1:35 AM said... BALAS

nice header. B)

mia on September 24, 2010 at 6:29 AM said... BALAS

skool dearm:
hhehe...ok3..nanti sy try buat ek..tq syg

un phat lee :
thanks =p

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan