­--> oh ibu... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Monday, September 27, 2010

­--> oh ibu...

Dicatat oleh m i a di 1:05 PM
Assalamualaikum..

lame tak online di tanjong malim..hehe..baru perasan internet sini lembap lembab gile..tapi masih bole online kan..bersyukur la mia..semalam masa nak balik sini, ibu macam tak nak lepas kan saya..hohoh..seyes saya tak tipu oke..ibu cakap nak hantar sampai kolej, tapi saya rasa macam membazir duit sebab minyak dan tol memang cekik darah laa...jadi saya pon balik la naek bas..dengan rasa bersalah pada ibu..mum, maafkan daku..

sampai bukit jalil ibu call.."da kat mana?" suara ibu macam nak marah...(nak majok la tu..)..hoh..saya bagitahu da dekat bukit jalil da..nak naek rapid ke ipk hang tuah.."degil..orang nak hantar jual mahal"..hoh...sampai hatimu ibu cakap mia jual mahal..apekeh?hahaha...ibu tanya saya lagi "naek bas tadi ada baca bismillah 21 kali tak"..huhu..seyes saya terlupa..so saya jawab la tak..tibe-tibe..macam peluru berpandu..ibu memuntahkan kata-kata yang berbisa..menyengat3 cuping telinga..yang bisa mencairkan tahi telinga saya tanpa perlu berlakunya perubahan suhu..adoiiyahh..memang seyes amat berbisa..tapi, ibu saya tetap paling comel..bola-bola api..sudah mia..sudah..

ibu saya memang selalu sangat-sangat pesan pada saya, dan adik-adik, supaya amalkan bismillah 21 kali..dapat hindarkan kita dari kecelakaan dunia..insyaALLAH..terbukti berkesan oke...

baeklah, saya nak mengendap menghadap buku sekarang oke..sambil kunyah butterscotch..thanks safwan arif untuk roti ini..dapat mengisi masa lapang sambil mengunyah..nanti me'ah gumuk.sila jangan marah ek..hehe

oke da..

jumpa lagi, lagi satu jam..(sebab saya dpt fokus sejam je depan buku..hoho)

~wassalam~

10 ulasan:

yuyu on September 26, 2010 at 10:14 PM said... BALAS

hehe...lain kali dengar cakap ibu...:)

skool on September 26, 2010 at 10:23 PM said... BALAS

sama2 mkcik..!!~ =P

mia on September 26, 2010 at 10:24 PM said... BALAS

yuyu :
hehhee..tu la kan...adoihh

skool dear :
hehee...call tak angkat pong..

nusha on September 26, 2010 at 11:20 PM said... BALAS

study jgn xstudy..
heheh..

~SukEMakAn~ on September 27, 2010 at 1:01 AM said... BALAS

hehe
pesan mek jgn lupe~

mia on September 27, 2010 at 2:18 AM said... BALAS

nusya :
tq dik..hehee..tp tido byk dari study ni..ehhee

fazliba :
tu la..asek kene marah je sbb lupe..tq dear

Atiqah Adnan on September 27, 2010 at 6:51 AM said... BALAS

tula ko.. nak balik gak kesian ibu tak kesampaian nak hantar ko..

nanti this weekend balik ok..

mia on September 27, 2010 at 7:33 AM said... BALAS

kak long :
bukan ape, mia rasa cam mmbazir nk hantar, see, mia da kt kolej da..iman balik dia week, mia msti balik..haha

nusha on September 27, 2010 at 6:19 PM said... BALAS

tdo tu prkara bese bla blaja..heheh..

mia on September 27, 2010 at 11:09 PM said... BALAS

nusha :
betoll...hahah..tido dan study mmg xdpt dipisahkan..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan