--> comelnye awak bogel... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, September 25, 2010

--> comelnye awak bogel...

Dicatat oleh m i a di 7:05 AM
Assalamualaikum..

zaman da maju ni, makin ramai yang suka-suka bogel kat sana-sini kan..(erk, nape entry aku kucah sangat pagi-pagi ni??)..sangat tidak patut...tapi itu diri mereka sendiri kan..suda besar bule fikir betol salah setiap tindakan ohyeah..hahhaa..hanya untuk ingatan diri saya sendiri..aurat kan kita memang wajib jaga..lagi-lagi anak gadis yang da tua bangka sedang meningkat usia..egat ye semua..menutup aurat bole menghindarkan kita dari bencana ciptaan manusia juga oke...


tapi, kalu budak-budak yang separa bugil??hadoiihh...rasa nak cubet pipi, tangan, dagu, telinga, hidung, jari, paha..muntut..semua la..(abis cedera parah budak tu kang me'ah uii)..hohoho...









 hagak-hagak, korang rasa ape? rasa nak picit-picit kan...hahahhaha..hohohoho..miahahahmemangsengalgile!

iman nur aisyyah kesayangan mama, 
da besar nanti iman jangan lupa,
menuntut ilmu penuh di dada,
aurat diri perlu dijaga,
patuhi nasihat ayahanda bonda..
jadilah iman anak yang solehah..


damn..i miss her so very bery much..

oke da..

~wassalam~

pst : mesti kening korang confius entry ni baek ke jahat ek..hohoh

2 ulasan:

Atiqah Adnan on October 3, 2010 at 9:18 PM said... BALAS

chomelnye.. rindu giler dengan budak kecik nieh..

mia on October 3, 2010 at 9:33 PM said... BALAS

heheh..kak long...iman da botakkkkk

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan