--> hari ini dalam sejarah | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Thursday, September 30, 2010

--> hari ini dalam sejarah

Dicatat oleh m i a di 7:21 PM
Assalamualaikum..


bangkit tido dekat jam 7 am...ikot perancangan jam 8.30 am mesti ada kat sekolah..jadi lepas mandi ape semua, teros siap-siap..baju kurung biru, tudung biru...ok ready..tiba-tiba hujan..baiklah..hujan kan rahmat..

duduk, then tengok jam baru tunjuk pukul 8.00 am..oh yeah..masih awal lagi..bukak lappy, tengok fb, then tengok blog..ohh...ada 2 komen...ohhh dari kak long dan yuyu..thanks korang...saya sayang korang lebih la..hehe..reply komen...jenguk pulak blog-blog lain..tinggalkan jejak sikit..lepas tu tengok jam lagi..

ohh da jam 8.25 am..dengan baju kurung biru dan tudung biru, saya terkedek-kedek pegi balkoni..ok..hujan makin lebat..fikir-fikir, kalu naek moto confirm lencun ni...baekk..masuk bilik then tengok lappy lagi..
bukak youtube, tengok cikgu shida miming..adoiyyaaiii cikgu shida..engkau ni sihat ke tak ni...tapi seyes cikgu shida..saya tabik cikgu sebab berani gile kentang..walaupun keningmu bercantum..hegat orang tak cam ka??
hahhaa...cikgu..cikgu..nak minta sain sikit bole..(sambil tunjuk kaki..ahaa!)

ohh my..syiokk tengok cikgu shida, sampai lupa tengok jam..ok, jam da tunjuk pukul 8.45 am..hujan makin lebat...tapi saya masih tak bercadang nak tukar baju..takpe..takpe..masih ada harapan oke..sambong tengok cikgu shida..hebat cikgu ni meng'edit'...lepas lagu waka-waka..klik lagu jahat pulak..lepas lagu jahat, klik lagu kenapapapapapapapap...hahahha...seyes cikgu shida..anda memang %5#%^2$@3&&^%%*^8...


..................................



lepas tu saya tak ingat ape da..
yang saya ingat..kali terakhir saya tengok jam pukul 10 am, call member..dengan suara manja baru bangkit tido, qila berkata " me'ah...senin je la kita g sekolah..tido bestt woo..."..ok baekk..naseb saya masih berbaju kurung..kalau tidak..(hape kaitan??)


jadi, sampai sekarang saya masih berbaju kurung ye..yup!..masih baju kurung biru..ohh tidak..tidak lagi bertudung..hakhakhakk..

ok da..
masa untuk diri sendiri pulak..

~wassalam~

psstt : sape suka cikgu shida, angkat tangan!!

2 ulasan:

skool on September 30, 2010 at 4:50 AM said... BALAS

miah kn nmpak ayu kalau berbaju kurung..=P

mia on September 30, 2010 at 5:11 AM said... BALAS

skool :
hehhe...thanks dear..nak g mandi sat..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan