Sumpahan | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, September 25, 2010

Sumpahan

Dicatat oleh m i a di 7:51 PM
Assalamualaikum..


adehh..kali ke 8 masuk toilet..choiii!!!!...ni mesti terkena sumpahan pengantin..sebab saya makan banyak pelbagai jenis lauk kat sana tadi..da la tak hagak-hagak duduk berdepan dengan pengantin...menghadap pengantin oke!!...seyes mia sengal... adoihhyaaii..lepas ni nak kena minum teh pekat-pekat...aigooo..

esok saya da tak dapat teman ibu kat rumah..huhu..rasa macam tak nak balik tanjong je..rasa macam nak ada kat rumah bila fikir, pagi-pagi rumah sunyi bila adik-adik pergi sekolah..huhuh...tapi nak taknak kene balik jugak..next week da nak mulakan projek tesis yang kedua..adeh.. berjalan lagi seluruh Perak...pelaburan lagi..huhu... banyak menda perlu settle sebelum berjalan..memang haruslah..kan...

tapi sekarang sedang berkira-kira jumaat ni nak balik melaka tak..sebab iman mungkin balik...ohh tidak..mana mungkin peluang bergolek ni terlepas..tapi isnin da nak mula projek..adoiiiiyaiii.....

oraitt..saya rasa, penyusunan semula jadual harian saya adalah amat perlu buat masa ni..semua da macam kelam kabut je...hahaha..mia..mia...seyes saya tak tahu kenapa saya membebel kat sini...okeeeyy..dia da datang...seyes da tak tahan da...

oke da..

~wassalam~

pstt : saya cuci tangan oke tiap kali keluar toilet (t__t)

4 ulasan:

hamzah ian on September 25, 2010 at 5:09 AM said... BALAS

keh keh keh

mia on September 25, 2010 at 5:25 AM said... BALAS

har har har..

~SukEMakAn~ on September 25, 2010 at 9:52 AM said... BALAS

alahai
ciannye!

mia on September 25, 2010 at 10:23 AM said... BALAS

heheh..kan..kan..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan