--> ajalmu, ajalmu jua... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, October 9, 2010

--> ajalmu, ajalmu jua...

Dicatat oleh m i a di 12:20 PM
Assalamualaikum.


sayu sangat hati hari ni....macam biasa la kan..bila kat rumah keje saya memang bagi ayam makan je..huhuhu...bila nak bagi je ayam makan, mata terpaku..lidah terkelu.....sedih sangat..


 mesti ali ni tengah cakap "eh bro..bangun la der...amoi cantek ni bawak makanan ni..weh..bangunlaa mangkok!!"


 pastu bila tengok mereka tak bangun, ali panggil abu "weh abu, tengok depa ni, awat tak bangkit-bangkit ni..kang lauk abes kang"...abu datang "bro..bangun bro...da tengahari ni weh..malu yop amoi ni tengok...bangun bro "


bila mereka tak bangun juga, abu panik lalu memanggil geng yang laen "wehhhhhh korang, pesal member kite ni wehhh...awat tak bangkit ni wehhh..wehhh..sini le wehhh.." ali yang da jangka ape yang berlaku berpaling muka sebab tak tahan sedihh wehhh..


 akhirnya, semua da tahu yang sahabat mereka dari kecik ni sudah kembali ke rahmatullah...ahmad dan ghani berbincang untuk menghebahkab khabar tersebut..sedihhhnye..


 sahabatku, tenanglah dikau di sana...pengorbananmu akan tetap ku kenang..sesungguhnya sahabatku, ajalmu, ajalmu jua...
 sekian, 

~wassalam~

pstt: tak sempat edit pon...sedih sgt..

9 ulasan:

raihani said... BALAS

pnah rase sedih cmni sbb ayam kesayangan si jalak mati....

mia on October 8, 2010 at 9:58 PM said... BALAS

tu la kan..huhu..

yuyu on October 8, 2010 at 10:10 PM said... BALAS

xpe2 mia..jgn sedih,suruh aym lain bertelur lg...satgi kuar la aym lg cantek dari nih*amek ati amek ati..huahuhauhua

mia on October 8, 2010 at 10:32 PM said... BALAS

hahahaha..tq yuyu...

kisah aku on October 8, 2010 at 10:55 PM said... BALAS

miah sengal hehe

hamzah ian on October 9, 2010 at 2:23 AM said... BALAS

ari tu gua bela ayam time kecik.. tak tau lak dia tak makan.. mati..

mia on October 9, 2010 at 6:49 AM said... BALAS

kisah aku :
kak syam kew ni???

hamzah ian :
hahahaa..bela katne?

Kuman Chaos on October 9, 2010 at 2:54 PM said... BALAS

apa punca kematian tu? gaduh?
Kuman "kisah.." Entry

mia on October 9, 2010 at 5:22 PM said... BALAS

kuman :
xtahu la..huhu..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan