--> hari ini aje... | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Monday, October 4, 2010

--> hari ini aje...

Dicatat oleh m i a di 6:43 PM
Assalamualaikum..

baeklah..saya baru lepas makan...mula-mula ingat nak beli nasi takpayah pataya...tapi, bila fikir nak malam da..so cancel beli kueh tiaw goreng basah..hoho..korang jeles tak?(hahaa...takde maknanya kan!)

been so bizi la hari ni..sangat penat..tapi happy sangat..hehehe...even penat pon, tapi bila dapat pulangan yang berbaloi-baloi, senyuman memang sampai ke dagu la..(erk,dagu?)

hari ni pegi sekolah itu lagi...haiiisshhh...seyes wa tensen betol la dengan ini sekolah...memang seyess &$*#@&*^)(^()^) betul oke...grrrrr.....mokcik pokcik..takkan dalam setandan pisang, semuanya busuk kot...itu la kita manusia kan..suka suki je letak cop kat dahi orang...adoihhyaii..seyes memang tak faham...mokcik..saya hulur tangan sebab nak tampar salam mokcik..awat buat muka macam siamang terpijak paku pulak...haiiisshhh...

baeklah mia..sudah..sudah..baru lepas makan oke..haha..hape pulak kena mengena dengan makan wehh mia uii...ntah laa...

ha...saya nak bagitau, esok saya MUNGKIN ada presentation...dan saya juga nak kasi tahu, yang esok saya MEMANG takkan pakai heel lagi..ohh tidakk..sejarah tak mungkin berulang kan..kan??

ok da...masa untuk diri sendiri pulak..

~wassalam~

pssttt : rindu kat pokcik bongkos...aok.._nothing to display_

2 ulasan:

skool on October 4, 2010 at 6:26 PM said... BALAS

bawak bertendang cik mia uii..!!~hehe

mia on October 5, 2010 at 2:21 AM said... BALAS

syg :
tg pokcikk uii

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan