--> Home sweet home.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Saturday, October 2, 2010

--> Home sweet home..

Dicatat oleh m i a di 9:00 AM
Assalamualaikum..


bangkit-bangkit tido, teros bukak lappy..apekeh mia?huhu..ok baeklah..saya tulis entry ni sambil berguling-guling atas katil..yaya..katil yang dimaksudkan dalam entry ini...hehhee..semalam tido saya sangat berkualiti ye..yela..dari jam 3 am tak tido..sampai semalam lebih kurang jam 12 am lebih kot tiba melaka..hoho..muka memang da abes taik da..mata jangan cakap la..sikit lagi sama mayat idup..adehh..ini lah bahana buat asignment last minit oke..sangat tidak bagus..

semalam, sampai-sampai je melaka, lepas salam ibu ayah ape semua, 1st thing yang saya cakap dengan ibu ialah.."mum, mia nak kencing..2 jam tahan da ni,"..ibu ketok kepala saya..uhh sampai hatimu ibu..hahha..ayah saya da tersengih kat sit pemandu..saya gosok kepala sambil tanya ape salah saya..ibu pon ape lagi..seperti biasa..ade la dalam 13 ke 14 das saya kene sembur..hohoho..oh..itu la ibuku yang terchenta..ibu cakap tak elok tahan kencing oke..hehe..malu pulak saya..da pokcik tu tak berenti..nak buat macamane kan..takkan saya nak gi depan then cakap "pokcik..saya nak kencing.." hahhaa..bole ke macam tu?alaa...bole je mia..saje je jadi ngade-ngade nak tunggu sampai melaka jugak kan..hohoh..

adoiyyaaii..lama jugak tak blogwalking..huhu...ok fine..hari ini nak habeskan masa dengan berjalan-jalan di blog oke..

sekian

~wassalam~

5 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin on October 1, 2010 at 6:29 PM said... BALAS

balik melaka ke..heheh

nusha on October 1, 2010 at 7:30 PM said... BALAS

dh blik kg halaman ea..

mia on October 1, 2010 at 7:33 PM said... BALAS

hawa :
ye yang..kt melaka ni..heheh

nusha :
yup..tapi ahad balik tanjong smula..hehee

~thanks komen eh~

~SukEMakAn~ on October 1, 2010 at 9:30 PM said... BALAS

sengal la kamoo mia!
hehe

mia on October 1, 2010 at 11:00 PM said... BALAS

fazlina :
hahahhaa....sengal ubi...

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan