--> Selamat pagi cinta.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Wednesday, October 20, 2010

--> Selamat pagi cinta..

Dicatat oleh m i a di 7:26 AM
Assalamualaikum...


morning koranggg...hehee...kena buat entry ni cepat-cepat...jam 8 nanti da nak pegi buat kajian di slim river...doakan saya oke..semoga semua berjalan lancar..semoga dapat kerjasama yang baek dari cikgu cikgi kat sana..amin..amin..

saya balik nanti kita story mory oke..

thanks pada yang sudi singgah blog ni...nanti saya singgah blog korang pulak ye..

btw, sila jaga diri masing-masing sempena peninggalan saya ni..aceewaaahhh..

SELAMAT HARI LAHIR pada semua yang lahir pada hari ni..20 oktober..

oke da..

~wassalam~ 

pstt : mimpi safwan malam tadi..sampai nanges..huhuh..ngade-ngade ek..nanges sampai basah tilam..ke kencing??ohh tidak..haipp!

5 ulasan:

skool on October 19, 2010 at 5:04 PM said... BALAS

miz uuu...!!~

alinac lover on October 19, 2010 at 8:58 PM said... BALAS

MORNING!

mia on October 19, 2010 at 11:43 PM said... BALAS

skool :
rindu kamu jugak syg..

alinac :
hehe..morning dear..

~SukEMakAn~ on October 21, 2010 at 6:25 AM said... BALAS

eeeee
mia kencing!
haha~

mia on October 21, 2010 at 6:27 AM said... BALAS

ina :
haiipppp....plahan sikit ina..hahahaa

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan