25 Things About Me

Monday, November 15, 2010

Assalamualaikum...

sorry to say ek..saya betul-betul lupa sape yang tag saya tentang 25 benda random tentang diri ni...huhu..maafkan saya oke..huhu..rupanya, tag ni da tersebar luas seantaro dunio blogging ni...tahniah pada blogger yang create tag ni...konon-konon saya pon macam berangan-angan nak buat tag jugak..ehem..sabar je la kan...keje belambak-lambak cik me'ah uii...sila faham oke..kerja bertangguh sangat tidak sihat..

ok fine..bukan itu yang saya nak cerita sebenarnye....baekk..pasal tag yee..even saya dapat soklan tag ni in english..takpe-takpe..saya suka jawab dalam bahasa melayu..aceehhwahh!..25 fakta tentang mia..ye..FAKTA oke..maksudnye..kebarangkalian betul 25 perkara di bawah adalah 99 peratus..jadi..sila percaya oke...hehee


1. saya suka menangis.
2. saya suka ketawe
3. saya suka kaler hitam
4. saya seorang pendengar yang baik.
5. saya kuat bercakap
6. saya gila komik..
7. saya pendek ok sila diam.
8. saya suka aiskrim
9. saya penah kena pukau masa kecik.
10. saya pernah jadi olahragawati sekolah
11. saya penah masuk pertandingan nyanyi dan dapat tempat ke-2
12. Ibu saya adalah wanita tercantik dalam kampung
13. Ayah saya penah ditawarkan jadi artis satu batch dengan Jamal Abdillah.
14. saya jenis mudah pitam
15. Saya penah kena tahan wad sebab apendiks.
16. Saya pemalas kemas rumah..tapi selalu tolong ibu masak..kahkahkahhh..jujur ni..
17. Pertama kali terima bunga setelah 23 tahun hidup adalah pada 14 februari 2010
18. Movie pertama saya tengok kat wayang adalah cerita Peter Pan yang budak kecik berlakon 
19. Tak pernah menderma darah.
20. Perkataan favorite saya ialah 'paling'...
21. penulis diari yang berjaya.
22.  mudah leka.
23. ada batu lesung pipit kat pipi kanan...
24.  Anak ke-3 daripada 7 orang adik beradik..bongsu perempuan.
25. pelajar tahun akhir di UPSI..




fuhh akhirnya..siap jugak..baru saya tahu, saya tak berapa nak kenal diri sendiri kot..kahkahak..sampai terpaksa minta pendapat kawan-kawan..ehhee..btw, tak tahu nak tag sape...kalau bole, semua yang ada kat sidebar saya ni, silalah buat ek..teringin nak tahu lebih lanjut tentang anda semua..eheheee..


 nah, nak bagi kaki...hehehee...oh yeah lupe..saiz kasut saya 7 yee...kasut boling saiz 3 (T____T)

oke uols..selamat mencuba oke...

~wassalam~

You Might Also Like

6 Comments

  1. hahahaahaha..sy suka no 7...yeahhhhhhh!!~

    ReplyDelete
  2. mia: ada juga kawan tag ni. tp spi skrg x de masa nk buat! heh3..

    ReplyDelete
  3. skool :
    grrrrrrrr....suka kamu iyee.....zzzzz

    kila :
    hahahaa..same la yang..nnti bule shopping same..

    azzey :
    hehee..ni pon suka suki je yang..da buat lame da..baru post arini..

    ReplyDelete
  4. suka la awak ada lesung pipit. comel. part tu saya berkenan. titik

    ReplyDelete
  5. luth :
    hehehehe...aik..hahaha..malu pulak..yq luth

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^