Contest : IF I HAD RAPUNZEL’S HAIR

Saturday, November 13, 2010

Assalamualaikum..

woww...if i had rapunzel' hair..atau dalam bahasa melayu nye..kalu saya ada rambut macam rapunzel..panjangnya 70 kaki..kaler gold gitu..huwaa..macam magic-magic sikit...nak jugak oke..kira kita bole kontrol pergerakan rambut ni ikot suka kita..acehhwaahh...

oke baeklah..kalau korang ada rambut cenghini, ape korang nak buat??kahkahakhha..saya ada fikir macam nak buat baju kurung...nak buat bantal peluk sekali dengan selimut sekali..al maklum.. 70 kaki kot...panjang gile kentang okee..hehehe. tapi itu semua cerita kat rumah..yaaa..if rambut saya panjang 70 kaki macam rapunzel..1st sekali kompom saya takkan buat rebonding...nak mampos kena bayar beribu-ribu.. bayangkan rambut paras bahu da dekat 2 ratus...abis tu, kalu da panjang dari Pudu ke masjid jamek..bape pulak nak kena bayarrr..grrrr....

okee...kalau rambut saya panjang gile macam rapunzel tu..

saya nak jadi warrior woman..

kan banyak karakter pahlawan wanita ni berambut panjang...bayangkan kalau saya sorok rambut tu dalam tudung..oke fine..macamane besar tudung tu jangan tanya oke..senang-senang pakai tudung saji je sudah... hahahahaa...pastu, masa lepas cocok duit kat ATM tanjong malim..ade pulak penyangak nak ragut..hape lagiii..


kau nampak tak tudung saji itu?

mudah kan..kenapa saya cakap mudah?? pasal rambut ni mengikot cakap bos dia...kita cakap..rambut, sini suapkan aku makan..baekk..katanya...rambut, mari sini basuhkan baju aku...baekkk katanya lagi..see, kan senang..

baeklah..antara karakter warrior woman yang ada dalam senarai wanna be saya...hehehee...

 Chun Li dalam Street Fighter

serangan paling top ialah lightning kick..
kalau saya...hohoho..Lightning Hair Kick...aiiyakk!!
  
Lara Croft dalam Tomb Rider

da dapat award dalam Guinness World Record sebagai pahlawan wanita yang paling berjaya dalam game..kalau saya?ohh tidakk..saya tak perlu ape-ape award..saya sedia berkhidmat untuk negara..baek..sila hantok kepala kat dinding sekarang...lalallaa..
  


Tifa Lockhart dalam Final Fantasy VII

mengunakan kuasa tinju dan kaki sebagai senjata..rambut hitam dan kat hujung rambut tu ada macam terpisah sikit..mesti rambut rosak tak pakai conditioner ni..kalau saya?saya jaga rambut 70 kaki saya elok-elok..hari-hari syampu..pastu pakai hair dryer...pastu tiap minggu pegi spa rambut...pastu cukup bulan makan pasir sebab bil elektrik seribu lebih, tak tambah yang tertunggak lagi..bil kat spa tu lagi..alahaii...

so, saya pasti dan yakin 100 percent bahawa saya mampu  jadi warrior woman yang berjaya dengan rambut 70 kaki saya macam rapunzel ni...anda berminat untuk mencuba? yee..korang patut cuba..sebab 40 entry yang paling kreatip akan dapat 2 tiket percuma dari Nuffnang untuk filem Rapunzel  : A Tangled Tale 3D on  24 November...klik website nuffnang ni untuk info lanjut..

doakan saya agar berjaya dalam kerjaya sebagai pahlawan wanita ni oke...

...



...



...




...



taraaaa...




LiTifa terLara

nahh hamekk kauu...!!! wa bagi combo untuk lu oke..siap reben plus spec besar punye..
kalau terserempak, tegur-tegur la tau..jangan lari pulak...hahahahahhaaa...bole mati tergelak aku tengok picture ni lama-lama laaa..

dah..dahh...kang jatuh cinta pulakk..

~wassalam~

pst : harap-harap dapat tiket free lagi..amin..amin..

You Might Also Like

21 Comments

  1. kila :
    hahhahahaa...ok x?comel la tu..penat nk edit tu okee

    ReplyDelete
  2. haaa..suke rapunzel..
    :)
    mia comel juga.. (:

    ReplyDelete
  3. anisa :
    hhehe..join la dear...jum la..nnti klu ade rezeki, bule jumpe..

    ReplyDelete
  4. kalau rambut panjang macam 2 mcm mner nk shampoo

    Post Brooke Satu Kenangan

    ReplyDelete
  5. jey :
    hhehhehe...mandi lapanblasjam lah..bil air melambung3 ape lagikk

    ReplyDelete
  6. kalau rambut panjang macam 2 mcm mner nk shampoo

    Post Brooke Satu Kenangan

    ReplyDelete
  7. klu ko de rambut mcm tu.. then pakai tudung.. dah macam tarik guni plak.. haha..

    ReplyDelete
  8. hahaha..comel gak syg rmbut panjang..kaler coklat gitu..hehe!!~

    ReplyDelete
  9. heidi :
    hahhhaaa...kan..xdpt bayangkan bape besar tdungn tu..


    skool :
    ehehhee...mcm pondan je syg..kahkahkhakahka

    ReplyDelete
  10. ntah bpe hari bpe mlm kot nk mencuci rambut tu...
    kalau pakai tdg,agk2 kena bw bakul kot,nk letak rmbut yg xsmpat disanggul...hehehe....

    ReplyDelete
  11. rambut goooooooo...!!!
    wakakaka*letih gelak

    ReplyDelete
  12. hahahahah....sakit perut saya ketawa....adeh adeh....adeh la....

    http://elaila.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. x cukop tali buleh amek wat ikat pape neh. wakaka ;p

    ReplyDelete
  14. tika :
    hahahaaa...betol tika..comel kot

    iamnerves :
    hahahahahahaaa....

    ReplyDelete
  15. laila :
    ehhehehee...gelak korg ek...

    aqilah :
    hahahahhaaa..btol3...nk jahit baju pon bule guna rambut jee

    ReplyDelete
  16. Alamak drakula upanya nama asl benda tue.. hahahaha...

    ReplyDelete
  17. lizzie :
    heheheh...silap kotak ni syg...byw, thanks tauu

    ReplyDelete
  18. salam..mama datang baca ni..
    dah follow and add link bakal cegu kat blog mama...

    ReplyDelete
  19. good luck!!!!! kalau dapat jangan lupa heret aku skali... =)

    ReplyDelete
  20. mama wanie :
    hehehe..thanks mama..


    pia :
    ehehhee..meh la join pia..best kalu ramai3 join

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^