Sebelum malam pertama.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, November 23, 2010

Sebelum malam pertama..

Dicatat oleh m i a di 9:10 AM
Assalamualaikum..

Oke, harini nak melawak lucah sikit bole?? kahkahkahh..sila cuci minda anda dengan Clorox lepas baca entry ni oke..alahai..nak menjawab petang ni pon, sempat lagi kan aku..zzzzz

Haipp..budak bawah umo tak bole baca..sila tutup mata sekarang..




Sepasang kekasih yang hendak menikah sedang berbincang. Si Gadis berbisik pada kekasihnya, "Sekarang waktunya kita saling jujur agar kelak kita tidak kecewa."

Si Pemuda mengangguk.

Gadis berkata "Sesungguhnya dada saya rata..seperti papan...kalau kau tidak suka katakan saja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya sedia menghadapinya", kata gadis. 

Pemuda dengan lemah lembut menjawab, "Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih" Gadis pun lega mendengarkannya.

“Saya juga perlu mengatakan sesuatu sejujurnya padamu.", jelas pemuda. Gadis mengangguk tersenyum. "Sesungguhnya 'anu' saya seperti bayi...", kata pemuda. 

“Sstt...sudahlah itu tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih.", sahut si Gadis. Pemuda pun lega mendengarkannya.

Malam pertama bagi pengantin tiba. Gadis mula membuka baju dan nampaklah dadanya yang memang..memang...benar-benar.. rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya.


Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampaklah 'anu'nya. Melihat itu gadis menjerit dan pengsan . Setelah sedar si gadis bertanya, "Kau katakan 'anu'mu seperti bayi...?"

"Ye la memang seperti bayi..panjang 50 cm dan berat 3 kg..bukankah saiz bayi normal begitu??






gile mangkok tandas betol..eeuuuwww...akekhekehhkehh


ok da..pegi cuci otak sekarang oke...hehehe

ehem..doakan saya petang ni oke..love uols..


~wassalam~


pst : thanks abg AK

12 ulasan:

mEiZ SHA on November 22, 2010 at 5:21 PM said... BALAS

hehehe
memang kategori sengal laa mia..:)

gud luck ok!!
cayokkkkkk!!!

tia on November 22, 2010 at 5:53 PM said... BALAS

kahkahkah!
mcm gampang.
tia da terbayang da neh!
adoi!

mia on November 22, 2010 at 6:33 PM said... BALAS

meiz sha :
hehehee..kepala mereng study ni..hahha


tia :
haiippp...sah tia kene cuci dgn clorox ni..haahhaaa

Lizzie Yasmin on November 22, 2010 at 7:04 PM said... BALAS

cis.. memang kene pi cuci otak nie... Aku gadis suci murni.. tak baca benda mcm nie.. hahaha..

Mia pi cuci cpt, kang tak dapat jwb exam plak.. hehehe...Wish u all the best...

Cik Gallus Gallus on November 22, 2010 at 7:23 PM said... BALAS

jangan ingatkan aku tentang kisah ini

mia on November 22, 2010 at 8:37 PM said... BALAS

lizzie :
hahahhaaa....sory3 yang...tu la, kene sekolah balik ni dear..


cik gallus :
heh..just a simple jokes in da morning dear...

cikpia on November 22, 2010 at 9:15 PM said... BALAS

arghhh!!! aku tamau kawen!!!!

iamnerves on November 23, 2010 at 12:42 AM said... BALAS

tak paham!


*ssucikan otakku*

mia on November 23, 2010 at 2:01 AM said... BALAS

cikpia :
hahahahah....fobia ekk..hheheh..best kawen wehh...kata kakak

mia on November 23, 2010 at 4:10 AM said... BALAS

iamnerves :
zzzzzzz..ye ye je xfhm ek...haha

azzey on November 24, 2010 at 5:53 PM said... BALAS

mia: heh3..mmg kena cuci bersih oatak nih....:)

mia on November 24, 2010 at 6:41 PM said... BALAS

azzey :
ahhahaa....sory buat smua kene brainwash pagi3..ahhaaa

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan