SPM 2010 Victim

Wednesday, November 24, 2010

Assalamualaikum..

saya nak minta maaf sangat-sangat kat korang semua sebab tak dapat nak bw semalam..huhuhu..internet kat sini bukan laju macam kat umah..huhuh..sory ek..jumaat ni saya balik melaka..so, bole bw puas-puas..sory sangat-sangat uolss..


baeklah..even semalam lagi da mula peperiksaan besar SPM, jatuh pulak pada hari saya ada exam, so dapat nak buat entry khas ni..ehehe..takpe..still tak terlambat kan..khas buat adik kelima saya..
Muhd Azim Adnan..
hohoho..mesti beliau tersedak sekarang ni, sebab saya mention nama tanpa disangka-sangka..kan selalu orang tua cakap, kalau tersedak maknanya ada orang sebut nama kite..ehem...ok da, bukan tu nak cerita sebenarnye..adik saya ni paling besar..paling tinggi..paling tough..paling kacak (grrr....takdemaknenyee) paling garang..paling ganaz..paling sensitip, paling comel dihatiku..(haa sudah, kang yang laen kecit hati pulak..haha)

to my dearest lil brother..
semoga berjaya ajim...
kakakahakahha..rase macam gedik la pulakk..adik saya ni rajin keje..tolong ayah..keje kedai makan, jadi kendarat..semua laa..tapi kadang-kadang saya rase nak ketok-ketok kepala dia tau..grrr.. geramm..pada saya, biasa tau gadoh adik beradik ni, kalau salah, sama-sama tegur..seronok kalau ingat kenangan-kenangan macam ni..esok kalau takde, time tu baru rasa kehilangan sangat-sangat..jadi, hargailah semua yang ada di sisi korang sekarang..


ajim, akak sayang adik-adik akak oke...even korang degil bukan maen, suka rebut komputer kat umah, suka maen gumpal-gumpal kat kosyen depan tb, suka menyanyi kuat-kuat dalam bilik air, suka maen tutup FB chat time akak datang (elehh..takot org baca la tu..grrr)..but still...korang la putera di hati akak..acehh..kahkahkahh..

gedik..gedik..eeuuwwww...

ok da...

kepada adik-adik blogger yang jadi mangsa SPM tahun ni..
selamat menjawab oke..
hope tuhan permudahkan korang untuk menjawab..
amin..aminn..
meh sama-same doakan budak-budak ni okee..


~wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

  1. mia.. adik liz pun amik spm jgk tahun nie.. Liz plak nerbes.. hari - hari kol dia tanya if anyprob.. huhuhu... smbil taip nie pun tgh risau kt dia...

    ReplyDelete
  2. ade tag akak tau,rjin2 jengukla ea.

    ReplyDelete
  3. lizzie :
    tu la kan....kite yg debar3 kan..ehehhee..xpe3, meh doa utk dorg ek..


    nur :
    hehehe..thanks dear..

    nusha :
    hehehe..baekkk

    ReplyDelete
  4. all the best 2 ajim. get good result and make ur parents proud

    ReplyDelete
  5. jey yusuff :
    hehe..tq ek...doa terbaek utk budak3 spm thun ni

    ReplyDelete
  6. mia: semoga berjaya utk adik mia dan semua calon2 SPM!

    ReplyDelete
  7. azzey :
    hehehe..thanks dear...amin..aminn

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^