Hati Berbunga

Friday, December 24, 2010

Assalamualaikum..
Betapa jauhnya atau betapa sakitnya kita jatuh, tidak menjadi hal..tetapi, yang mustahaknya betapa tingginya kita bangkit kembali.
huwa gitu...

MORNING UOLS..

pagi ni saya bangun, saya dengar burung berkicauan, langit bergemerlapan..semua yang indah-indah belaka..

saya pandang kanan, ternampak anak ayam berlari-lari, saya pandang kiri, nampak kucing sedang mengawan..eh, oke fine, abaikan..

hehehee..gedik gile nak madah-madah segala..ehkehkeehe

yeahh..harini berangkat ke Cameron..

nak gerak nanti saya kasi entry sayonara okee..

hahahaa...bajet nak gi Korea la konon..hehehe..

ok da..karang lagi saya melalut merapu segala..



baek, masa untuk diri sendiri..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. ngok ngek ko mia!
    morning syg

    ReplyDelete
  2. hati hati yer dear,,... jangan lupa bwk winter coat.. hehehe... nk smbut jgk cristmas kt tmpat sejuk tue...

    ReplyDelete
  3. keh3..kucing mengawan gitu..hahaha..tutup mata...g cameron kirim stoberi...

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^