Nuffnang Preview Screening-Green Hornet

Friday, January 07, 2011

Assalamualaikum..

morning uols..

semalam saya ke hospital lepas balik dari kerja..nenek masuk hospital..terkujat sekejap bila dengar dari mulut ibu..huhu..alhamdulillah, bila sampai sane, nenek masih bole feluk ciom bagai..hehehe..

ibu teman nenek kat hospital..jadi saya pulak tolong kejut adik-adik pegi sekolah.. ekhekhee..teringat zaman dulu-dulu..oh, nenek siap pesan supaya saya kunci jam..siap buat bunyi 'tinininott..tinininooottt' lagi wokeyy..kahakahakahaka..seyes comel jugak nenek aku ni..hehe

oh yeh..ramai tanya saya nape selalu dapat free tiket dari Nuffnang..erkk..macamane nak jawab ya..mungkin rezeki..hehe..saya tak penah dapat BE or ME dari nuffnang, tapi selalu dapat free tiket pulak..rasanya gitulah kot..belum rezeki saya nak dapat BE atau ME dan belum rezeki korang nak dapat free tiket..fair kan..eh, sape yang dapat, insyaALLAH nanti jumpe kat sana ya..hehehee..

sape nak try dapatkan free tiket dari Nuffnang, ni ada movie terbaru lagi..meh jenguk website Nuffnang...


ni yang paling latest..join la ea kalu free..mane tahu ada rezeki kan..just buat entry aje..tengok website Nuffnang ni kalau nak tahu lebih lanjut wokeyy..hehee..all da best ya semua..

eh, tinggal dua hari je lagi untuk mengundi..

FEEL FREE TO VOTE FOR ME (FFTF 035-MIA) HERE

thanks alot ya semua..

lagi satu, sape suka shopping online? SINI memang terbaek..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. muahaha..tak berape nk suke sgt shoping on9..kalo barang lelong memang suke..

    ReplyDelete
  2. wah.. untung mia ye.. takpe2.. fair fair..
    semoga rezeki BE berpihak pada mia nanti
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. @JIJI YU

    hehee..lame ek nk tgu delivery die..

    ReplyDelete
  4. @nur

    amin..amin..eheh..tq nur

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^