Sepandai-pandai Tupai Melompat, Akhirnya Jatuh ke Tanah Jua

Wednesday, January 19, 2011

Assalamualaikum..

hi uolss..

hamboiii...ramai merajuk ek saya update macam ni semalam? kehkehkee..maaf ya..datang sengal, gitula jadinya..ehhe..sabar jela korang kan..baek..lagi 5 hari je keje.. cakPonG.. CaKpoNg!..ewahh..ehehee..lepas tu, perlu siapkan mental dan fizikal untuk ke sekolah..aduhaii..sesak nafas wehh..

eh, aritu saya ada share tak pasal kes ragut kat tempat keje?macam takde ek..ok gini, time tu, memang tengah ramai la..tibe-tibe dengar ada orang jerit..terkedu kejap sebab peragut tu betol-betol ada kat depan saya..tengah nak pusing untuk lari la..sikit lagi nak jatuh..but terlepas jugak..huhu..


kesian gile la mangsa..seorang amoi yang cun *ehem*..menangis aje..naseb kiteorang sempat amek no plat moto tu..dengar-dengar ada dalam RM1500 cash dalam handbag si amoi..alahaii..nasebla kan..

dan berita gumbiraaa..hari ni dapat tahu, peragut tu da kena tangkap...hoho..padan muke engko...setakat rm1500 yang engko dapat tu, compare dengan kena tangkap sekarang, memang berbaloii la kan..ehkehkee..saya syak peragut ni bongok kot, da la ragut time tengah ramai orang, pastu siap bole bercakap dengan amoi tu dulu sebelum tarik handbag tu..chehh! da tentu la mangsa tu cam muke dia, kan?


eh, saya perasan, 2, 3 minggu sebelum tamat kerja, macam-macam peristiwa jadi depan mata..huhu..memang terpana la sekejap, mungkin jugak ada udang disebalik batu..*oke, takde kene mengena* mungkin peringatan untuk saya pada masa-masa akan datang kan..sape tahu..

oke da panjang gile update..hamek korang..ehkehkee..hari ni saya rasa berkobar-kobar nak jumpe kawan-kawan blogger la..Anisa Hang Tuah dan YUYU Kipas Angin, ape kata anda?hahhaa..

meh saya belanja korang Milo kat SIN
I..klik meh..

oke da bai..

~wassalam~

You Might Also Like

12 Comments

  1. perghh..nasib baim dpt tgnkp kan dear.kalau idakkk.makin ramai ah jd mangsa!;p

    ReplyDelete
  2. mueheh...weh nak jumep kat mane tu..nak ikotgak..ehehe..

    ReplyDelete
  3. tulahhhh buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat. even peragut2 yang lain gagal ditangkap, diorang still akan terima balasan, mungkin dalam bentuk yang lebih teruk. Allah maha Adil :)
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. euuuwww takut kan.ich jahat tol.

    ReplyDelete
  5. rugi jek takde kat tempat kejadian.
    kalo tak mesti dah jadi hero.
    naseb baek, dapat awek amoi.. fuiyooO~ hahaha

    ReplyDelete
  6. walaupun saya tidak menampal link blog2 tp saya sedaya upaya datang jenguk blog2 y saya folow...huhuhh~

    ReplyDelete
  7. @echah mashuri

    tu la..naseb, kalu x..lgi menjadi-jadi la dia

    ReplyDelete
  8. @JIJI YU

    hahaha..ladies day la cikgu..hekheke...

    ReplyDelete
  9. @tqaAwesome

    yess betol syg..akk suka sgt3 komen tqa..cmne pon, terlepas or tak, wat u giv, u'll get back..kan?

    ReplyDelete
  10. @kembatolo™

    hahahaa..ke situ pulak ek pokcik ni..hekehkee..

    ReplyDelete
  11. @10jarijemari

    yeah..terbaek la dear..hehehe..tq ea singgah..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^