VOTE FOR ME

Monday, January 03, 2011

Assalamualaikum..

hi semua..

camne sambutan new year korang? saya biase aje..keluarga kat melaka, saya tersepuk di Tanjong Malim..hehee..cume Ahad masa terluang jumpa dengan Safwan..nanti saya cerita okee..

masih ingat dengan gambar ini?


alhamdulillah..saya berjaya terpilih untuk ke Top 50..semua yang terpilih memang gempak hot gile kentang laaa..

untuk ke Top 20, prosedur undian terbanyak akan dipilih..makanya, saya memerlukan bantuan dari korang semua untuk VOTE SAYA..bole?heheheee..saya da tampal note kat atas kotak post ni..kalau free dan murah hati, singgah dan vote la saya okee...


VOTE FFTF 035 HERE


sudi-sudi la membantu saya, pacal yang hina ni yaa..acehhhwaahh..

acely baru sampai Melaka jam 10 lebih tadi..dalam bas, kepala hotal saya ni dok fikir, apelah khabar blog ni..see, tertinggal 2 hari pon, saya da macam orang gile meroyan..aigooo..

rasa nak tengok cerita korea la pulak..padahal mata da macam panda da ni..oh yeah, ada banyak benda nak share dengan korang tau..penah makan pece lele?*betol ke tak ejaan tu*, penah kayuh basikal sampai tak bole bernafas??hekehkhee..nanti saya story oke..

PLEASE VOTE FOR ME YA

good nite semua..

nak bw sekejap, then tidoz..

~wassalam~

You Might Also Like

14 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^