Pertandingan Si Manja Comel Bergaya

Monday, February 28, 2011

Assalamualaikum..

hari ni, hari isnin ya anak-anak..hhehhee..ntah kenapa, saya jadi suka pulak hari isnin..pasal tiap isnin saya takde kelas...hakhakhakhakk *ketawa setan*

cik yuyu lar yang cun melecun, awat hang tak percaya ka ceq ni garang..kahkahah.. seyes ni weh..saya memang garang sikit dalam kelas..but agak berpada-pada la kan..karang, budak-budak naek benci, susah da nak amek hati balik..kan..bukan ape, sekolah campur..budak melayu, cina n india dok dalam satu kelas yang sama..susah tak kawal kalu kasi muka sangat..pada saya, 1st impression tu penting.. alhamdulillah, setakat ni, budak-budak masih ada rase hormat pada saya, masih bole bergurau pasal boifren girfren diorang..alalalala..

eh, korang, kalau free, sudi-sudilah klik like picture buah hati pengarang jantung saya ni, bole??klik picture untuk ke laman facebook Pertandingan Si Manja Comel Bergaya..lepas tu, sila lah klik 'Like' ya..




thanks ya semua..bukan paksa ya..cuma kalau senang hati nak klik..bole saje..acely, saya da meroyan sikit bila tengok picture budak kecit ni..mati haku..

oke la semua..feel free untuk singgah sini yaa..tunggu cuti sekolah ni..saya balas dendam habis-habisan..acewaahh..

oke da bai uolss..eh, meh timbang berat korang kat SINI meh..

~wassalam~

You Might Also Like

7 Comments

  1. lame tak dengar citer tup2 dah ade anak eh cikgu

    ReplyDelete
  2. tembam pipi die..
    nk cubet nk cubet,,
    haha

    ReplyDelete
  3. nice blog........seronok dtg sini...ada gambar baby lah..comel...hehehe

    ReplyDelete
  4. Ya Allah mia...!!!
    comeeeeeelnyeeeeeeeee baby ang..
    grrrr!!!
    comel 1000x! *hentak kaki*

    heh heh heh..
    ;p

    p/s: nak like, tp asal content not found ea? kee...my connection yg selooow?
    hmmm.. :(

    ReplyDelete
  5. aaa..comel gile laa baby ni..haha..tium2 skit..:D

    ReplyDelete
  6. yeke mkn mihun boleh kurus.. qira mkn mihun tak kurus2 pun.. hehe..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^