HAPPY BIRTHDAY AIMAN.. | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Tuesday, April 19, 2011

HAPPY BIRTHDAY AIMAN..

Dicatat oleh m i a di 6:50 PM
Assalamualaikum..

selamat petang semua..

hari ni, hati terasa bagai bergayut rasa hiba dan pilu..cuaca menunjukkan wajah suram dari pagi tadi..hati saya memang suram sejak semalam bila lihat wajah housemate ketika mendapat berita kematian ibu tersayang..aduhai..berat mata memandang..berat lagi bahu memikul kan..tuhan saje yang tahu perasaan saya bila dalam kereta, housemate bertanya, "Mia, saya mimpi kan sekarang ni?tolong bagitahu saya yang mak masih ada lagi..tolong mia"..saya hampir menangis bila mengenangkan yang kali terakhir housemate bersua muka dengan ibunya adalah pada Februari yang lepas..3 bulan tak berjumpa, akhir sekali terima khabar kehilangan ibu tersayang..memang serasa bagai jantung berhenti berdegup..

cepat-cepat saya telefon ibu di Melaka, dengan niat bertanya khabar..panggilan pertama, tiada jawapan..panggilan kedua juga masih tak dapat dengar suara ibu..kali ketiga, seminit yang lepas, suara ibu melenyapkan kegelisahan hati saya yang meruntun..lega yang terlalu..semoga ibu saya sentiasa berada di bawah lindungan Tuhan..amin..amin..kita yang masih diberi kesempatan melihat wajah ibu ketika tersenyum, masih diberi peluang mendengar suara ibu memanggil nama, menitipkan doa buat kita, bersuara demi kebaikan kita..hargailah..sayangilah ibu kita yang masih ada..



oke ke gaya tulis macam kat atas tu? itu luahan hati yang saya pendam dari semalam..huhu..pergalaman pertama dalam hidup..aduhaii..cuma saya saje yang ada di samping housemate semalam..sangat sedih..okee..sudah..tak moh sedih-sedih da..ibu saya pesan, jangan tunjukkan sedih depan housemate, tenangkan diri dan layan saje macam biasa..huhu..

tanggal 19 April hari ni ialah tarikh kelahiran adik kelima saya, Aiman..


aiman yang kedua dari kiri..ini masa bercuti di Cameron Highland..

aiman ni, bagi saya..seorang yang susah dijangka..seriusly..tibe-tibe je sesuka hati die nak menjerit..sesuka hati nak menari..hehehe..dalam diam, budak ni berisi..lasak memang lasak..but bila exam, dapat nombor 10 ke atas..ahkehkee..cume, baru-baru ni, result die makin jatuh pulak..adoiyaii dik..engkau nak pekse tak lame lagi..

bila da masuk 15 tahun ni yang..akak harap eman dapat belajar rajin-rajin..gembira selalu..dan silalah jaga diri baek-baek dik..jangan banyak maen je tau..haiippp..engko tak lepas PMR, akak sebat muntut engko..retii??grrrr *saya akak yang garang wokeyy*


semoga adik akak..aiman..berjaya dalam pelajaran..dapat banggakan ibu ayah..jangan nakal-nakal wokeyy..oke da..nak balik umah..oh yeahh..tatass uolss

~wassalam~



4 ulasan:

MerLe on April 19, 2011 at 4:40 AM said... BALAS

takziah utk ur roomate.. x snggup pikirkn tnpa sorg ibu

alinac lover on April 19, 2011 at 6:45 AM said... BALAS

sedih nya kalo berada di tempat mia..
yong pernah rasa..yong yg kena p btau ayah dia da passed away..ketaq je rasa masa tu..



haa mia..ni ada GA..jom join http://www.alinaclover.com/2011/04/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

mia on April 25, 2011 at 2:02 AM said... BALAS

@MerLe

huhu..kan. 1st pengalaman..rase mcm dalam drama pulakk

mia on April 25, 2011 at 2:02 AM said... BALAS

@alinac lover

kan dear..serius rase sgt sedih dan tkejut sgt

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan