Konsert Tirai AF9 | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Friday, April 1, 2011

Konsert Tirai AF9

Dicatat oleh m i a di 5:13 PM
Assalamualaikum.

selamat petang semua..kejap je da masuk Jumaat kan..huhu..lagi sebulan lebih je kat sekolah ni..alhamdulillah..setakat ni, semuanya oke..takde lagi dapat penyakit peti suara pecah atau buasir sebab kuat sangat menjerit..hohoho..

malam ni ada dinner dengan pokcik..ohh yeaahh..esok ke konsert tirai AF..tahun ni AF ada budak melaka wokeyy..orang yang saya kenal jugakk wokeyy..hoho..Raqib Majid AF9..orangnye agak pendiam but suara..makk aii..korang dengar sendiri nanti wokeeyy..best gile ai tell yu..hohoho

have a nice weekend everyone..silakan jaga diri baek-baek..

~wassalam~

4 ulasan:

Cikgu Fikri on April 1, 2011 at 4:00 AM said... BALAS

raqib tu melaka area maner?
\rasa bangga jugak sbb last peserta AF dari Melaka rasanya masa AF1 iaitu SAHRI...
huhhhhu..
eh, tapi ader jugak blogger masuk AF9 tau...
kenal amirul?

http://cikgufiq.blogspot.com/2011/03/blogger-amirul-cruzo-terpilih-top-12.html

Cik Ezy on April 1, 2011 at 5:29 AM said... BALAS

mlm ni maharajalawak..
macam2 ade kat astro..keh3

alinac lover on April 1, 2011 at 5:40 AM said... BALAS

woo nnti nk tgk!

nur on April 1, 2011 at 6:34 PM said... BALAS

nak tengok e yang dimaksudkan tu Mia..

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan