Pertandingan Kawad Kaki NGO Daerah Hulu Selangor

Sunday, May 01, 2011

Assalamualaikum..

hi uolss

baeklah, macam da janji aritu kan..meh nak share picture kawad kaki aritu..lepas je hari kejadian kawad tu kan..budak-budak ni macam malu-malu kucing aje bile terserempak dengan saya..pastu dok tanya bila abes ngajar..ehem..saya macam ada bau laen macam jugak ni..lepas tu tanya hari Guru nanti saya buat persembahan ape..adoihyaii..ade ke suruh menyanyi..kau nak suruh ribut taufan ke hape dik oiii..kahkahkaa..

jumaat lepas, guru dari UNISEL tamat praktikum kat sekolah..bila tengok suasana perpisahan tu, saya rase sedih dan berat hati nak tinggalkan sekolah pada 20 Mei nanti..huhu..lagi lama, lagi payah nak berpisah, setuju?huhuhh..

oke sudah..tak mau banyak bebel dah me'ah..cekkidaudd!!










semua cakap Yeahh..YEAHHhhHHHH!!

hahahaa..happening gile budak-budak ni tau..kemain suka mengalahkan juara..hahahaa..ape pon, kenangan macam ni memang tak dapat kat mane-mane kan..hehe..sangat happy dan bole gelak sorang-sorang kalau teringat balik *see, tengah taip entry ni pon saya da tergelak-gelak da..kehkehkeh*

harap anak didik saya kat tempat saya posting nanti, baek-baek dan comel-comel macam diorang ni..hehee..ehem..Cikgi sayang korang semua okeeyyy..cehh..muntah darah budak-budak ni karang..haha...haa...ha..*gaya perlahan*

oke da malu..larikkkk..

~wassalam~



You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^