Raqib Majid AF9

Sunday, April 03, 2011

Assalamualaikum..

hi uolss..

meh nak cite pasal konsert Tirai semalam meh..
tahun ni, awesome gile sebab Aznil jadi host lagi..hahaha..even diorang kata, ni AF yang terakhir, but still saya rase tu semua macam auta je..huhu..

well, sape tengok konsert ni kat astro Ria semalam ek?pendapat korang camne? pendapat saya, student AF kali ni, semua suara bole tahan..saya cakap berdasarkan penilaian sebab tengok live oke..kalau dalam TV, tak tahu la..kebanyakan student kali ni, da biasa dengan pertandingan nyanyian..so, camne nak handle crowd, saya kira, mereka memang da lulus la..

ada 2, 3 orang budak AF yang da penah join Mentor, Gengstarz..so, bila atas pentas..bole nampak la gaya diva *acehh* diorang tu..but overall, semalam memang awesome gilee laaa..tu la pengalaman pertama saya tengok konsert live wokeyyy.. hahaha..

yang tak bole belahnye, klip Raqib mase ukur baju gaya pelik tu la..kemain jujur lagi budak ni..ikot saje la ape orang suruh kan..hahahaha..seriusly ketawa besar saya bila tengok Raqib muncungkan mulut..kehekhekhee.. ape pon, korang decide sape yang korang suka ek..pada saya, Raqib is the best..pasal, Raqib orang Melaka..ohhhyeaahhh..hhehehee

Raqib Majid AF9 Fan Club

oke da, mehh tengok gambar pulak yaa..





MARI SIHAT DENGAN NESTLE DI SINI






oke da tu je..

cuma part yang paling best sekali kan..saya perasan, hanya Shahir AF8 je artis yang saya jumpe kat surau..huhuhu..tiba-tiba jatuh cinta pulak kat Shahir laa...auuwwww!!

oke da bai

~wassalam~



You Might Also Like

4 Comments

  1. haha~
    minat sume org..
    plng minat aznil la.. ekeke

    ReplyDelete
  2. nis suke AF3.selepas AF3 nis dah tak layan sgt..

    tp cm best je AF 9 ni..
    miyaa
    rindu kamu :D

    ReplyDelete
  3. honestly speaking Af kali ni konsep tak best lepas tu student entah tak bape best juga aa.. biase je.. takde lain dari yg lain pun..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^