Terima Kasih Semua

Monday, April 18, 2011

Assalamualaikum..


selamat petang semua..



sihat ke uolss..da banyak hari tak update ni..ehhe..jari jemari naek kematu..aceh..weekends lepas memang paling awesomee laa..berjalan tak hengat dunia..pegi makan, pastu karaoke..pastu pegi uptown shah Alam..esoknye, pegi bowling dan seterusnya mandi kolam kat Musalam..hamekk engko..hohoho..

tadi baru lepas di'observe'..naseb mood lecturer gumbira saje hari ni..so semuanya berjalan lancar..alhamdulillah..happy sangat sebab dapat pujian..wakakakappp..oke sudah bawak mengucap miaa..

hari ni 18 April 2011..SELAMAT HARI JADI untuk Abg ipar saya..en Haffiz..baru kejap tadi call kak ngah saya..huwa..sedang bersiap-siap berjalan wokey..hope kak ina dan abg haffiz saya ni bahagia dan happy selalu..amin..amin..

jumaat lepas..b'day pokcik buah hati pengarang jantung saya ni..ahkehekheke..happy belated birthday dear.. hadiahnye..rahsia, bole? hhehhhe..kali ke-2 sambut ulang tahun safwan..hope akan ada kesempatan untuk tahun-tahun yang akan datang ya..amin..amin..

oh ye..thanks ya kepada yang sudi singgah dan follow blog ni..TERIMA KASIH TERSANGAT-SANGAT ya.. even saya perasan follower blog ni kejap naek, kejap turun balik..ehhe..takpe..saya faham kot..kita follow blog yang kita suka baca, ye tak..no hurt feeling wokeyy..but, saya sayang korang semua yang sudi singgah blog kemek ni..tqvm uolss..

dan kepada yang sudi request tutorial and tips..insyaALLAH..bila free nanti, saya bayar semua hutang-hutang yang tergendala tu ya..i promise...thanks kepada yang sudi singgah dan cuba tutorial yang saya sertakan kat menu bar atas nunnn...hehhee..

meh nak kasi hidung korang berdarah..sini duduk elok-elok..ehhee









amacam..puas hati..ahkehkehkee..harap korang semua happy selalu wokeyy..jaga diri uolss..

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. berhingus idong aku dok layan gambor2 tu

    ReplyDelete
  2. ala tomey tomey..
    pipi tembam..
    cubit kang!
    hehekk

    ReplyDelete
  3. @Cik Ezy

    geram kan babe..ai kat sini da abes meroyan da..grrr

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^