Mid-Year Giveaway by Nisa Menaip

Tuesday, May 31, 2011

Assalamualaikum..

selamat petang uols..

lama juga rasanya saya tak join giveaway atau mane-mane contest yang blogger anjurkan..kalau sebelum ni, masa tak mengizinkan dan kekangan kerja, tapi sekarang masa yang sesuai saya kira..ehehe


KLIK BANNER INI UNTUK SERTAI


giveaway kali ni dianjurkan oleh si cantek manis cik nisa kay. saya baru mengikuti blog cik nisa ni lepas baca entry beliau tentang contest oleh Sandra Azwan ni..menarik sangat..makanya, hati bagai ditarik-tarik nak join giveaway cik nisa..antara sebab lain, senarai hadiah yang memang awesome gile, yang bisa buat kening saya terangkat tanpa dipaksa-paksa..oke da mengarut..

MARI TENGOK SENARAI HADIAH DI SINI

hehe..menarik kan? hadiah-hadiah ini telah disponsor oleh blogger-blogger ini :





meh meriahkan giveaway dari cik nisa ni ya..

TARIKH TUTUP : 6 JUN 2011 TAU

saya nak tag 2 orang yang comel ni:
1. Nusha
2. Solehah

maklumat lanjut, korang boleh ke BLOG CIK NISA ya..all da best uolss..

~wassalam~


You Might Also Like

6 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^