Selamat Hari Ibu, ibu..

Saturday, May 07, 2011

Assalamualaikum..

pertama kali update blog kat CC..ahkehkehekeh..takde ape yang nak dibanggakan pongg cik me'ah oiii..sabar jelah..saya rindu Melaka sebenarnya..lebih-lebih lagi lepas tengok picture terbaru Iman..saje la tu bikin wa panas..duhai hati..sabarlah dikau..acecehh..jadi Ina Naim pulop..eh lame tak dengar cerita dia kan..oke fine da mengarut ke lauutt da..

pstt..tak lame lagi, 8 Mei tiba..Happy Mother's Day Ibu..buat ibu saya yang tersayang, dan tercinta..semoga ibu dan ayah saya dilimpahi kesihatan dan kegembiraan yang berpanjangan..aminn..aminn *sedeyyynyewww*


Ibu dan Iman, mane lagi comel wehh?hehehe

mari sini nak share kisah ibu-ibu sedunia pulak..ahaa..takdelah..nak kongsi pengalaman manis dalam hidup saya bersama ibu saya yang comel lagi manja ni..wakakap..sory mum, matik aku kena rembat kaw-kaw balik melaka nanti..hohoh..saya tak tahu la uols macamane ya, but saya ni, bila egat ibu, mesti rasa nak nanges tau..ai tak suke la nanes-nanes ni taww..menyampahhnyew..aha! mesti ibu saya tengah menyirap gile bila baca entry ni..pasal ibu baru je tegur pasal bahasa 'euuwwww' ni dalam Facebook..engko tengok..ibu saya ade Facebook wokeyy..tiap-tiap hari online wokeyy..tapi lepas semua adik-adik tido barulah ibu saya duduk tepat depan PC dan menaip secara slow motion..betapa gigihnya ibu menaip dalam gelap..engko hado??hahhaaha

JOM LUMBA DAPATKAN iPAD 2 ATAU BLACKBERRY KAT SINI

ni nak tanya..ibu-ibu uols ni..kalau tengok drama Melayu yang sedih-sedih, part ending tu, diorang menangis tak? hahahaa..mesti ramai yang tengah angguk kepala secara pelahan kan sekarang ni?ok fine kalau takde sila diam oke..grrrr...kalau ibu saya, hahaa..bila abes je drama Melayu yang saya klasifikasikan sebagai cerita sedih *huwaa giteww*..mesti akan menangis..wehh..menangis bukan sikit-sikit punya beb..pulak tu, ibu akan duduk diam-diam tak berkutik konon macam saya dan kakak-kakak tak perasanla yang beliau tengah melalak kat belakang.. hahaa..kalau saya ketawakan ibu, konpom kena 'keletok' kepala ni then ibu akan senyum malu-malu kucing..alahaii..psstt..nenek saya pon nanes kalau tengok cite sedeyy..hhhahhaa..kan da cakap nenek saya comel..hahaha

ibu korang pulak macamane?adekah berhati keringg??hehehe..mari kongsi kat sini meh..semoga ibu-ibu kita sentiasa sihat, gembira, bahagia dan senyum selalu okeyy..

saya sayang ibu saya..yeah..

oke da bai..

~wassalam~



You Might Also Like

1 Comments

  1. selamat hari ibu kepada semua ibu ibu...
    we love you yeah

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^