T.E.M.U.D.U.G.A

Monday, May 02, 2011

Assalamualaikum..

hi uols..

yeah..jumlah anak ayam saya sekarang sudah 11 ekor..7 lagi belom menetas..harap sebelum saya balik rawang dapat la..semoga mereka membesar dengan sihat dan kuat..cukup umo, kita bako ramai-ramai..hkehekhek..buat ayam panggang..ok fine, cukup kat situ..

semalam saya terima temuduga dari kak long sendiri..hape keless kan..hahaha..beliau balik Alai sekarang ni..nuunn tengah makan roti john..takpelah..free ni melayankan aje..oke cekkedaud!



5 nama samaran anda?

ouuww..banyak sekali..

1. MIA

ni paling top la..kehekheke..family, kawan-kawan, sedara mara, safwan pon kadang-kadang panggil saya 'mia'..

2. JAM

ni gelaran masa sekolah menengah..wujud sebab satu hari ni, jam tangan saya hilang..so tanya senior, "jam mia mane?"..jawapan tak bole belah saya terima "ni depan akak ni sape?" sambil jari telunjuk runcing ke arah saya..grrrr..Jamiah dan JAM mia, sebutan same, maksud yang berlainan..maka wujudlah panggilan Jam untuk saya...cehhh!

3. cuMia

hekehkee..ni masa saya gile chatting dulu..memang top kat room Melaka 1..ntah sape yang mulakan gelaran ni..lame-lame, bole kata semua chattez room Melaka 1 zaman saya panggil guna nama ni..lekat sampailah sekarang..comel pulak rasenye.. hikhikhikk *baek, silakan lempang*

4. Makcik

ehem..ini Safwan selalu panggil saya..kuang ajo kan..grrr..but i like it..

5. CIKGU MIA

nak jugakk okee..hkehekehe..ni murid-murid panggil saya, mula dari guru sandaran 2007 dulu, sampailah sekarang..hekehkee..


5 tarikh penting

1. 20 Mac = ini tarikh lahir saya..atau lebih tepat, hari jadi saya..ehem..*take note oke..kehekheke*

2. 15 April = ini hari jadi budak yang muda sebulan dari saya..hahaa..safwan arif.

3. 23 April = ini birthday ibu saya, jugak hari jadi ibu safwan..ehhee..ibu kami kongsi tarikh lahir yang same..hohoho..kau hade?

4. 12 oktober = tarikh lahir ayah tersayang..ehhee..da top man in my heart..

5. 27 Julai 2011 = ini yang sangat saya tunggu-tunggu..setelah 4 tahun berhempas pulas belajar..hehee..


5 perkara yang saya buat semalam

mandi, masak, sapu sampah umah, bukak FB, update belog..

5 perkara yang buat saya gembira


1. dapat balik melaka..jumpa iman, jumpa ibu ayah saya..adik beradik..

2. jumpa safwan..hahahaa..*oke gedik*
 

3. tamat belajar dan kerja..ohh, memang tersangat-sangatlah saya tunggu..
 

4. menerima suprise..hahhaa..terkejut but terharu dan gembira

5. shopping..ohh yeaahhhh!!

 

5 sebab kenapa buat temuduga ini.

1. ehem, ini amaran kak long saya okey..ehkeheke..kena jugak buat..

2. saje, nak share dengan korang semua..

3. supaya saya dapat update blog..ehkehe..ni pon kira entry jugak rite?

4. sebab temuduga ni nampak macam best aje..soalan pon macam relevan la jugak..

5. last, bole kasi saya peluang nak temuduga korang jugak..

hohohohoh..baeklah, yang saya nak temuduga ialah :

korang semua yang baca entry ni..ahuk, ahuk..

take care uolss..

~wassalam~



You Might Also Like

5 Comments

  1. dah kene interview plak.. howdie Mia? ada sihatka?.. erkk.. shud i call u CUMIA COMEY!

    ReplyDelete
  2. hah..
    cik ezy bace..
    cik ezy pon kene wat la ek?
    hahah

    ReplyDelete
  3. banyak nye nama samaran,.HAAHA

    ReplyDelete
  4. best juga jawab mcm ni ek hehhe

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^