Esok PUASA oke!

Monday, August 01, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

alhamdulillah, esok insyaALLAH kita akan mula puasa. rasa macam tak terasa esok nak puasa da. seronok sangat sebab sahur esok pagi, semua ada kat rumah. eii bestnye bestnyee..

cerita konvokesyen, esok ek saya update. ada something happen dan saya bersyukur sebab nyawa Ibu Ayah masih panjang. huhu, esoklah berita penuhnya. ape pun, 

SELAMAT BERPUASA SEMUA



semoga, Ramadhan kali ini, membawa diri saya dan kalian semua ke arah kebaikan. semoga Ramadhan kali ini, membentuk diri saya dan kalian semua menjadi muslim dan muslimah yang sejati. semoga Ramadhan kali ini, menyedarkan diri saya dan kalian semua dari terus-terusan terleka. dan semoga Ramadhan kali ini, dapat memanusiakan diri saya dan kalian semua seperti manusia yang diredhai oleh-NYA, amin.



jangan lupa niat setiap malam uols. oke da bai.

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. selamat berpuasa mia.. jangan curi2 makan yerk anti :)

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa mia :-)

    semoga ramadhan kali ini lebih bermakna dan bukan sekadar menahan lapar dan dahaga.

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^