Highlight Blog : Blog Comel

Wednesday, July 27, 2011

Assalamualaikum..

hi semua..

satu benda yang buat saya terpikat untuk fokus pada satu blog adalah sebab gaya blog tu sendiri. semua ada kreativiti untuk hasilkan blog masing-masing kan. ikot suka kita nak comelkan blog macamane, gaya penulisan entry, pemilihan entry dan paling awesome, kalau dapat cari, identiti blog kita yang takde pada blog orang lain hhuwaa gitew.

dua tiga hari ni, saya blogwalking singgah blog baru sambil survey blogger yang amek tempahan untuk header and new template. ehem. ada tiga empat ketul blog yang pada saya, memang betol-betol buat saya teruja nak singgah berulang-ulang kali. saya ni masih bule consider lagi pada blog yang lambat loading. tunggu dengan gigih mane la tahu kot entrynya sangat bagus dan hebat kan, hehe.

saya terjumpa dua blog yang sangat comel. mungkin sebab saya ni jenis suka gile pada komik dan doodle kot, jadi dua blog ni memang buat saya tersangatla teruja nak singgah hari-hari.





oh bagi uols yang kipas-susah-mati (die hard fan) pada komik macam saya, blog cik faten ni punya kreativiti sendiri sebab entry banyak dalam bentuk komik. rasa macam tengah baca komik online pulak tapi dalam bahasa Melayu. hheehe..






blog ini memang tersangatla super duper comel sebab doodle Cik Cempaka semuanya jenis kepala besar yang pada saya, sangat cute, rasa nak sepak-sepak je bila tengok. hahahaa. tapi apa yang paling saya nak highlight kat sini tentang blog Cik Cempaka ni ialah design blog DoodleLicious ni sangat simple dan senang nak loading. kemas tapi comel. dan kebetulan, cik cempaka murah hati nak bagi doodle free, korang bole klik banner kat bawah ni untuk sertai oke.



KLIK BANNER 

silakanlah untuk singgah dua blog ni. mungkin korang pun ada pendapat sendiri lepas singgah dua blog yang comel ni. Happy Blogging semua.

oke da bai

~wassalam~

Korang Click, korang cantik

You Might Also Like

17 Comments

  1. bnda tu yg wat teruja tau!

    sy pon suka ke blog gtu...

    RINDU kwn dan blog

    ReplyDelete
  2. Haii...thanks sangat2 dengan entry tu yer..saya sendiri pun peminat blog tangan punya kerja tu...best lah lukisan dia,cerita dia pun menarik...

    ReplyDelete
  3. @nuyui a.k.a miss NUSHA

    kan yang..akk kemain suka lgi bila jmpe blog3 macam ni..ahahhaa..

    ReplyDelete
  4. @Anisa Hang Tuah

    yaya nisa..mmg perlu terjah..ehhee..comel gilakk

    ReplyDelete
  5. @DoodleLicious

    kan cc, seyes suka sgt dgn komik n dudel..hyperr sukaaa...

    ReplyDelete
  6. suke gak blog comel2 ni..
    geram je..
    rase nk picit2 je doodle tu..
    haha

    ReplyDelete
  7. @Cik Ezy

    hahhaa..tau xpe ezy..ezy try tgk dudel n komik tu..mmg cute sgt..

    ReplyDelete
  8. yong nyer blog biasa2 jerk

    ReplyDelete
  9. @JHaZKiTaRo

    woww..da hampir cover seluruh dunia tu..ehhee..

    oke, thanks ya singgah sini..

    ReplyDelete
  10. @alinac lover

    haipp, blog yong pon awesome jgk la yang..blogshop terhebat tau..mia ada certain produk nak try ni..huhu..tgu gaji patu baru pm yong oke

    ReplyDelete
  11. comel cumelll...kretip..

    ReplyDelete
  12. blog diorang memang comel ! gerammm jerk tengok. huhu. tapi blog nie pon cute jugak. love the background and header ! :)

    ReplyDelete
  13. @Yuyu Musa

    comel cumell kan yu..mcm yu la..ehehhe

    ReplyDelete
  14. @ainaa

    ohh thanks. bru trpk nk ubah tappi mcm syg sgt..

    thanks dear singgah sini..

    ReplyDelete
  15. owh dah tak sabar nak paw duit raya ekk..itu novel ker?

    ReplyDelete
  16. @DoodleLicious

    ehhe..cc nk paw duit raya, nnti ai kasik seposen oke..hehe..

    tu bkn novel yang, tu mcm ulasan dr ttg kisah kwn die..sgt best

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^