cer pilih meh! | ˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙


Assalamualaikum. saya kini mengambil tempahan untuk make up Dinner, Photoshoot, Tunang dan Nikah sekitar Melaka, Negeri Sembilan, Selangor dan Kuala Lumpur. Email me oke : gardisareyou@yahoo.co.uk

Join ChurpChurp Jom!

Sunday, August 14, 2011

cer pilih meh!

Dicatat oleh m i a di 1:21 AM
Assalamualaikum..

hi semua

lama tak update ek. maaplah, dua tiga menjak ni banyak benda pulak jadi. makanya, sila doakan saya tabah hati oke :) kena minum vitagen banyak-banyak ni supaya bole senyum selalu. oke sila jangan tanya apa kene mengena air vitagen dengan senyuman oke, wa belasah je ayat tu der. tu diaaa..




oke, mana yang lebih menarik perhatian korang ek?

1. Penyebab pasangan bosan dengan kita dalam hubungan cinta.

2. kawasan yang tak patut dijadikan tempat 'ucapan perpisahan'.



haa cer pilih yang mana satu AWEsome ek?

oke da bai,

~wassalam~

p/s : jum berbuka sesama, nak?

mak nenek berkata-kata kat SINI

9 ulasan:

Zakiah Adun on August 13, 2011 at 11:00 AM said... BALAS

dua2 akak~ hehe. jom buka. rasa nk makan ikan bakar umbai.. :D

Ezy Chiaki on August 13, 2011 at 2:12 PM said... BALAS

xtau nk pilih mane satu..
ngeee

MerLe on August 13, 2011 at 10:53 PM said... BALAS

saya kunci yg no 1~

delarocha on August 14, 2011 at 12:43 AM said... BALAS

no 1 kot

mia on August 14, 2011 at 2:22 AM said... BALAS

@Zakiah Adun

hamboii, nak dua2 skali ea dik..ehehhe..thanks singgah sini dear..

mia on August 14, 2011 at 2:23 AM said... BALAS

@Ezy Chiaki

hehehee..ezy pon blur puasa-puasa ni kan..mia blasah je dua topik tu yang..eheh

mia on August 14, 2011 at 2:23 AM said... BALAS

@MerLe

kehkekhekk..lama xdgr ayat 'kunci' tu yang :)

mia on August 14, 2011 at 2:24 AM said... BALAS

@delarocha

waa..num 1 jgk, kira menang la ni ek..

Yuyu Musa on August 16, 2011 at 10:48 PM said... BALAS

bestnyer mia dah convo..yuyu lagi 2 setahun lebih...sobbbsss...

tahniah cekgu mia.

 

˙·٠•●♥ mia suka berangan™ ♥●•٠·˙ Dikuasakan Oleh Blogger Template Touch Up by Mia Adnan