Selamat Berhujung Minggu ya.

Saturday, January 21, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

da seminggu mengajar dan perasaannya memang totally AWEsome mannn!! hehe. student macam biasa, perangai macam 'murid-murid' la kan ehem ehem, but setakat ni semuanya berjalan lancar dan harap semuanya berjalan lancar aje sampai bila-bila, hope so.

baru aje dapat panggilan untuk guru interim, sekarang da keluar pulak panggilan untuk temuduga posting. alhamdulillah syukur yang teramat sangat. rasa hilang sebeban masalah bila da lama sangat jadi pengganggur yang tak berapa nak kehormat ni agagaga.

oh btw, lepas post a few picture mangsa-mangsa sentuhan saya dalam entry ini, ada la dapat call dari beberapa orang sahabat yang menawarkan diri secara sukarela untuk jadi mangsa saya yang seterusnya, muhahaha. ngeri betol bunyinya kan hehe. takdela, ini buruk khabar dari rupa oke. realitinya, lebih indah daripada biasa. oke da mengarut. 

 saya pun masih belajar untuk dapatkan result make up yang lebih smooth, bentuk kening yang tak nampak fake tanpa perlu cukur dan shading yang nampak real. dan hopefully, semuanya dapat saya belajar secara rasmi secepat mungkin. buat masa sekarang, hanya Youtube aje panduan saya, hehe.

well, cuti sampai Selasa buatkan saya nak terkinja-kinja sekejap. ape pun, SELAMAT BERHUJUNG MINGGU YA SEMUA!

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^