Tahun baru, wajah baru hohoiii!

Wednesday, January 11, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

nampak tak nampak tak perubahan? hehe puasla godek sane sini konon nak test power even ehem, takde maknanya kan. mungkin la da masuk tahun baru ni so saya fikir elok jugak ubah a few things kat blog ni. bersinar-sinar la jugak mata kan even tak berapa sangat berubahnya.

dan yeah, blog Mia Suka Berangan berubah sikit aje. background jadi lebih banyak kaler putih berbanding sebelum ni lebih pinky kan. shoutbox pulak lepas Shoutmix buat hal, saya terus ubah jadi ajax floating. menubar jadi kecik sikit, nampak lagi comel kan? oke syiok sendiri grrr.

saya da buang background kat title sidebar, jadi bogel macam tu aje hehe. dan lagi, font pon berubah jadi lagik kecik. lepas godek-godek, dapat idea nak try pasang footer and oh yeass, berjaya jugak lepas bersilat nak jadikan footer tu transparent, tercabar kesabaran ai tell yuu!

cuma template dan header je tak ubah. ni header hadiah dari Solehahwahab yang suka raksasa tu. sangat cantek dan saya suka gile oke. dan template saya masih kekalkan 3 column lagi. memang ada niat nak ubah, but nanti la kot. da cuba da buat sendiri, erkk macam hancusssss gile aje dem!




lepas settle semua, saya timbang berat blog oh hohoiii, da kurang sikit berat badannya berbanding sebelum ni. tapi Safwan bagitahu saya yang blog Mia Suka Berangan da jadi lambat sikit nak loading, eh how come??

mungkin saya perlu remove few widget lagi kot. korang rasa blog ni da jadi lambat nak loading ke?? tell me tell me man!!

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

5 Comments

  1. boleh tahan cepat jugak loading
    pape hal maintain chomel ;D

    ReplyDelete
  2. @Ezy Chiaki

    hahaha, tangan cemerkap nk edit2 ni yang..but oke la kan..ehhee

    ReplyDelete
  3. hmmm..tade la lmbt loading pun...oke je..n mkin cntik..hehehe :D

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^