Make Up : Majis Pernikahan Nurul Ain & pasangan

Sunday, March 11, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

semalam selesai satu lagi job untuk make up pengantin. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar walaupun pada mulanya saya macam kalut sikit haha. bukan apa, takot datang terlambat sangat sebab majlisnya selepas isyak, tapi pengantin dah call dalam jam 4 lebih macam tu. cuak gile saya kot la masa nikah dicepatkan ke manalah tahu kan. apa pun memang syukur sangat sebab Ain dan keluarga pun puas hati dengan hasil make up saya.

Ain sangat simple tau. ayat pertama keluar bila ain jumpa saya ialah 'kak mia cantik gilerr' gulpp nak ketawa sangat masa tu, tapi saya cover sikit bahahaa . umur 23 kot kalau saya tak silaplah, dan yang paling seronok tengok hantaran dia la. gile AWEsome oke. ada gitar, DSLR, samsung galaxy note dan perghhh banyak lagi gadget yang bikin mata ni tak reti duduk diam hokeyy. ape pun, tahniah untuk Nurul Ain dan pasangan ya.

here's da picture..


BEFORE

AFTER



more picture HERE
Foundation stick from Kryolan
Loose powder from Elianto
Shading powder from Elianto
Eyeshadow pallete from Elianto
Eyeliner from Elianto
Mascara from Maybelline
Blusher from Elianto
Lip liner and Lipstik from Elianto
Face Mist from Aquara Spray

ahli keluarga ain semuanya ramah gile oke. saya siap kena interview lagi pasal make up. pakai jenama apa, belajar kat mana, harga berapa kalau ikot event. hehe seronok jugak manalah tahu datang lagi punca rezeki kan, amin amin.

kalau ada yang nak book saya untuk make up, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk oke. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

5 Comments

  1. cantik kak mia mekap kan. :)

    giler awesomeee hantaran!

    ReplyDelete
  2. @kinn

    thanks dear. itula, bestkan hantaran die..sgt ohsemmm!

    ReplyDelete
  3. @nuyui a.k.a miss YUI

    hhehe, tq yang. akak byk lagi nak belajar ni..huhu, tahun ni mgkin nk amek kelas

    ReplyDelete
  4. haaaa pengsan..hikhikhik

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^