Herbalife

Friday, June 01, 2012

Assalamualaikum.. 

hi semua,

sekarang ni memang jarang sekali nak online tiap hari. Facebook dan blog memang ketinggalan sikit buat masa ni. ada beberapa perkara yang nak kena settle before bukak sekolah ni. huhu. maafkan saya.

yeah, saya nak cuba buat pelaburan besar untuk diri sendiri. Herbalife. belum pernah cuba, tapi memang teringin sangat nak try. niat hati saya ni da menginjak laju skala 150 per hour sekarang ni. sebab saya nak test produk ni, pertama untuk stamina. kaw bayangkan kuaters guru tingkat 3, bilik guru tingkat 3. tak ke tenaga abes untuk mendaki je nanti? 

sekolah adalah sebesar kawasan Jusco terbesar kat Asia Tenggara. eh tak, lagi besar kot. macam Hospital Sungai Buloh dengan kantin kat hujung nun di sana. kalau menapak dari bilik guru ke library atau ke kantin, sama macam menapak dari pintu besar Times Square hingga ke pusat bowling. hah, nampak tak berapa jauh? teras me man haisshh.

kedua, untuk kurus. acewah. acely, saya yakin bole je kurus bila da masuk sekolah next week. jadi, nak kurus bukan benda utama sebab saya makan Herbalife. yang utamanya ialah stamina. kang masuk kelas, budak bising 'cikgu mia suka main bola, hari-hari cikgu main bola, cikgu sudah tido, mari kita main'. oitt oitt hape kebenda yang kaw merapuk ni mak nenek oiii.

3 produk cubaan pertama

sumber : google

oh ye, saya ada baca beberapa blog yang buat ulasan tentang side effect Herbalife ni. and yes, saya take note semua yang telah saya baca. but still saya nak cuba jugak Herbalife ni. hehe. saya faham Herbalife ni banyak dalam bentuk bancuhan, which is the main ingredient is air. air kurang dalam badan pun masalah, kalau berlebihan dalam badan pun masalah jugak, betul? hehe.

doakan saya baik-baik aje ya. nanti da guna seminggu, saya bagitau apa yang saya rasa oke. dun worry, ai tak tipu uolss!

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

  1. moga btambah kuat & sihat lepas guna produk ni.

    salam BW.

    http://memoriessharidz.blogspot.com

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^