Make Up : Majlis Nikah dan Sanding Izzati

Saturday, January 05, 2013

Assalamualaikum, hi uols.

Permulaan Januari ni, semua berkenaan cerita mekap yang da lapuk, insyaALLAH. al makelum, too busy sampai tak sempat nak update huhu. 30 september make up Izzati untuk nikah and sanding. she's so cute, muka kecit aje. time ni saya nebes sebab ada mak andam merangkap mak sedara ada sekali dalam bilik. baget macam sesi praktikal pulak hehe.


Nikah

make up nikah dalam jam 9 pagi sebab majlis jam 10 lebih. pengantin request tak moh pakai bulu mata palsu and tak nak mekap tebal sangat. takot tak kenal diri sendiri katanya hehe.

so here's the look.






Sanding

majlis sanding terus je lepas nikah. so saya double je eyeshadow kasi lagi terang and seswai dengan baju. yang ni picture tak banyak sebab mak nenek ni lapaq sangat. lepas mekap, saya terus cabut pegi makan. pffft.

here's the look



bagi saya, ni pengantin paling comel. malu-malu atas pelamin bila time bergambar. auwww i like! well, kalau ada yang nak book saya untuk make up, boleh email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan

oke da bai, wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. canteknya makeup masa nikah & sanding :) nampak comel & sweet je ^__^

    ReplyDelete
  2. cute je muka dia..
    comel sgt!!!

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^