Make Up : Majlis Pertunangan Syaza & Marfuzah

Thursday, February 07, 2013

Assalamualaikum, hi semua.
 
ini cerita tahun lepas, not sure da bulan berapa, September ke Oktober kot hehe. Maafla pengantin, mak nenek ni lupe da sebab berkurun entry ni tak di update agagaga.
 
Syaza
 
sangat senang nak mekap Syaza ni. tak banyak kesah. comel sangat. ada insiden time nak pasang bulu mata palsu. Sampai terlena gamaknya pengantin ni, bila time nak buka mata, da melekat kelopak mata atas and bawah hehehe. comel gile, terkial-kial la saya nak tanggalkan gam kat bulu mata bawah tu akehkehkeh. 
 
so here's the look. macam biasa, mak nenek ni terlupa nak ambil picture before make up. alahai, ntahlah. rasa asaited plus a bit nervous membuatkan saya lupa segala agagak.

the 'pengantin'. 

saya gunakan warna peach and blend dengan warna hitam bahagian hujung mata. akibat bersilat nak betulkan mata yang da melekat, cacat sikit kening belah kanan tu huhu. my mistake.

taraa, mata da berjaya bukak hohoh.

makan kat rumah Syaza sedap gile. mungkin saya lapaq kot tu yang sebat apa yang ada ehem.


Marfuzah

kakak 'pengantin' yang book saya dari awal. both adik beradik ni sangat rapat. sampai waktu majlis mula pun semua menangis. ehem saya pun mata merah-merah jugak la even takde mengena langsung, over kann!

so here's the look




kat rumah Marfuzah ni, saya rembat dadih banyak gile kot. time ni ayah teman saya sebab rushing nak gi kenduri. at last, ayah pengantin sendiri pegi jemput ayah saya ajak makan sekali muhaha.

FYI, untuk pemakaian tudung both pengantin, saya create sendiri. hentam keromo je. and alhamdulillah, dapat pujian. suke ai uolss!

kalau ada yang nak book saya untuk make up, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan

oke da bai, wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^