Review : Aquara Essence Spray by Giffarine

Sunday, February 24, 2013

Assalamualaikum, hi semua.

baeklah, hari ni nak review one of my super duper fav produk. seriusly, saya da guna dekat 2 tahun dan produk ni memang AWEsome sangat.


 Aquara Essence Spray

mula-mula beli dulu, produk jenama Giffarine macam unknown je rasanya. rupanya, produk ni best sangat xspecialy Aquara Spray ni. seriusly sangat best dan puas hati.

actually, face mist atau make up mist ni memang perlu ada kot bagi semua MUA. tujuannya untuk kasi make up nampak glowing and tahan lama. saya mula-mula dulu punya usaha nak survey face mist untuk kasi customer puas hati. at last, kak Sue Elle perkenalkan saya this AWEsome Aquara Spray.

"Semburan mineral dgn campuran Mineral Kompleks dan Ekstrak Bunga lili membantu menyeimbangi warna kulit muka, melindungi kulit drpd pencemaran sekeliling dan pancaran matahari. Ianya memberi kelembutan dan kebersihan pd kulit serta menambahkan kelembapan agar senantiasa segar dan bersih"


Pro

macam saya bagitau tadi, saya guna Aquara Spray da lama, dekat 2 tahun. mula-mula before make up, spray muka guna Aquara Spray, lepas make up, spray lagi. hasilnya, memang make up glowing gile kot. and i mean seriusly nampak glowing and segar. sometimes, saya spray jugak kat span compact powder yang jenis two way foundation untuk dapat efek yang lagi smooth.

dan lagi, pada saya, Aquara Spray ni memang murah gile kot. RM 25 termasuk postage untuk 200ml. saiz botol macam air mineral jenama Cactus tu, tapi botol Aquara Spray ni kurus sikit. bole guna dekat 2 bulan macam tu.

and lagi satu, Aquara Spray ni takde bau dan tak pedih kat muka bila pakai. saya guna Aquara Spray ni untuk diri sendiri jugak. if lama sangat duduk dalam air cond, muka rasa kering and letih je, so spray je bila-bila suka.


disebabkan botolnya agak besar, so saya suggest beli botol spray yang comel kecit kemetot tu, and isi sikit Aquara Spray kat dalamnya. mudah dan ringan nak bawak ke mana-mana.


Kontra

takde kot. saya sangat puas hati dengan produk ni!


Repurchase?

ohh YESS YESS YESS!!


i highly recommend this product for every girls and for those yang minat make up. if nak tengok lagi banyak review, KLIK SINI ya! 

hasil guna Aquara Spray

oke da bai, wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

  1. Ade jual kt guardian @ watson?

    ReplyDelete
  2. Klu nk blh wasap sy 0173227090

    ReplyDelete
  3. Siapa nak order spray aquara ni atau produk giffarine yang lain blh wasap saya dkt 0173227090... Stkt ni spray ni cpt hbs stock. So cpt2 grab smntra msh ade :-)

    ReplyDelete
  4. haiii..saya pemborong aquara..

    sebotol 12,50 sahaja..
    100 botol 9.50

    ReplyDelete
  5. saya jual rm12,50

    add fb saya pemborong kosmetik tiey ezzaty

    wassap 019.3731 585

    ReplyDelete
  6. Nk tny ada lagi x

    ReplyDelete
  7. Saya pun ada jual aquara n produk giffarine yg lain2...insyaAllah stok sentiasa ada sbb kami direct ambil dr HQ di thailand.kedai di kelantan..sesiapa nak boleh whatsap sy 0129594788 (facebook:Sazni Shop)

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^