Tahniah SESTA!

Friday, March 22, 2013

Assalamualaikum, hi semua,

well, even semalam da keluar keputusan SPM, tapi hati saya ni masih terasa-rasa betapa bangga gile bila tengok TV3 semalam haha. ehem, even muka mak nenek ni takde keluar kat tv tu barang sejemput dua, tapi saya tetap terlompat-lompat bila nampak student sendiri haha. over kaw taw!

semalam, sekolah saya jadi tuan rumah untuk majlis pengumuman keputusan SPM tahun 2012 bagi Negeri Perak. and woowuu, ramai gile wartawan, parents serta atok nenek pelajar datang. rasa macam rumah terbuka hari raya pun ada jugak tiheee..

Tahniah SM Sains Tapah (SESTA)!!



even baru umur 3 tahun, and baru pertama kali keluarkan produk PMR dan SPM 2012, im so so so proud of u! 


PMR

- 104 pelajar 8A
- tempat ke-3 seluruh Negeri Perak
- tempat ke-15 seluruh SBP
- tempat ke-22 seluruh Malaysia


SPM

- 40 orang pelajar straight A
- tempat ke-2 di seluruh Negeri Perak
- tempat ke-16 seluruh SBP
-tempat ke-26 seluruh Malaysia




alhamdulillah. even tak sempat mengajar secara formal dalam kelas, tapi tetap rasa teruja and terharu sangat. agaknya, ini kot yang dikatakan nikmat jadi cikgu ni hehe. murid berjaya, kita pulak sedih. kan..

semalam juga sekolah dipenuhi dengan pihak media, saya jadi jakun sekejap. rasa macam dalam drama pon ade haha. ape pon, semalam umpama mencipta sejarah teristimewa dalam sejarah hidup saya sebagai seorang guru. rasa happy yang terlampau sangat-sangat! hadoihhyaii..




harap kejayaan ni buat saya lagi bersemangat untuk bekerja, sentiasa ikhlas dalam mengajar and mendidik. Aminn.

Tahniah untuk Tuan Pengetua, Penolong Kanan dan semua guru-guru SESTA!

~wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

  1. Saya pun ada masalah jeragat jgk. :(
    Nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    insanbiasabiasa@blogspot.com

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^