Make Up : Majlis Pertunangan Eryn dan Yati

Sunday, September 29, 2013

Assalamualaikum..

well, lama blog ini kutinggalkan, kini update pasal make up job pulak hehe.  ok, ni job akhir tahun lepas and awal tahun ni ya. see, da almost end of the year da, mak nenek ni baru nak update. hasiihhhh

Eryn

Tunang Eryn is one of my staff masa kerja kat 7Eleven dulu. so dari situ saya dapat job untuk make up event tunang mereka ini. Eryn ni kurus orangnya, jeles oke iolss hehe. Eryn takde masalah sangat kat area muka, so mudah je nak make up.

and Alhamdulillah, semuanya suka dengan hasilnya. oh happy. so here's the picture.

 
  BEFORE

AFTER



Eryn request nak make up natural and a bit smokey. tak tahu la kenapa, semua customer yang saya make up, memang highly request nak make up yang natural. so i quess, sebab tu saya banyak dapat job untuk tunang kan hehe

 

see, comey betul Eryn ni. saya tak sempat nak makan time ni sebab rushing nak ke Port Dickson holiday dengan family hehe. btw, semuanya selesai on time and alhamdulillah, Eryn suka dengan make up ni. oyea!

Yati

ini awal Februari punya kisah. time ni ada incident sesat jalan sikit haha. nasib Yati ni comel orangnya, sejuk mata memandang aha!

 Yati pakai dress yang mengancam gile hokey. combinasi warna emerald green dengan gold memang superb gile ai tell yu!

so here's the picture

 
  BEFORE


   AFTER


 Yati request nak make up smokey sikit. and ini hasilnya. Tudung half moon ni memang cantik sangat untuk event tunang or nikah kan. see the beading? oh my, cantik sangat!

 
 suka picture ni, ni snap waktu Yati tengah borak dengan kawan dia.


  

and ini dress yang i told u before. Suka pulak hijau and gold ni.  and yeah, for both customer, tudung and other aksesori, saya pakaikan.

for those yang nak book saya untuk make up, bole email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. nak tengok portfolio make up saya yang lain, bole tengok di Facebook Mia Adnan.
oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^