Make Up : Majlis Pertunangan Zuliana

Wednesday, October 02, 2013

Assalamualaikum..

lagi update pasal make up ek. puas hati dapat selesaikan make up job dengan jayanya hehe. this coming school holiday in sha ALLAH ada rezeki lagi. And saya ada few product yang super AWEsome nak dikongsi dengan uols semua. harap nikmat masa ni Tuhan luaskan, Amin..

saya dapat job make up Zuliana melalui email. and macam biasa, ada juga incident sesat jalan sebab rumah Zuliana agak jauh jugak dari rumah saya. sampai-sampai je terus dapat makan mee goreng sedap. ayah senyum je even terpaksa menunggu saya almost sejam. thanks ayah!

so here's the picture

BEFORE

AFTER

 


bakal pengantin with mak nenek alala

alhamdulillah, Zuliana dan family suka hasil make up ni. siap ayah Zuliana offer makan sekali tapi macam biasa, kami rushing nak gi kenduri kawen muhaha.

macam biasa, for those yang nak book saya untuk make up, boleh email ke gardisareyou@yahoo.co.uk ya. bole PM atau nak tengok portfolio make up saya yang lain di Facebook Mia Adnan.

oke da bai, wassalam~

You Might Also Like

0 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^