Review : Nivea Refreshing Moisture Mask

Thursday, June 09, 2011

Assalamualaikum..

hi uols..

beberapa hari ni saya kekeringan idea pulak nak update blog..tapi tiba-tiba teringat tentang mask yang saya beli 2 minggu lepas..konon macam nak buat review la ni..acewaahh..oke la kot kalau nak share dengan korang semua kan..

saya boleh dikira lama juga menggunakan produk dari Nivea ni..mula guna produk ni dari sekolah menengah, sehingga sekarang. Satu benda yang memang tak dapat dinafikan tentang produk Nivea ni adalah, mencerahkan kulit. kalau zaman sekolah, aktif bukan main lagi, kulit muka jangan cakaplah..macam pecah rumah okeyy. Jadi, saya gunakan pencuci muka Nivea dan losyen badan produk yang sama..memang berkesan untuk memutihkan kulit!

Pro

sama juga dengan Nivea Refreshing Moisture Mask ni. saya da 2 kali gunakan mask ni, sekali seminggu, dan ini memang sangat efektif untuk mencerahkan kulit. seriusly, mask ni buatkan kulit jadi lebih lembap, lembut dan putih. mask ni mengandungi combination of Vitamin E and sea shell extracts yang bisa membuatkan kulit korang gebus bukan main. harga pon murah aje, RM5 lebih kot..cuba try then share hasilnya kat sini ya!


RM 5.90 kalau tak silap.

Kontra

mask ni a bit sticky kot, but still okey pada saya. kalau nak bersihkan mask ni, perlu guna tisu or kapas muka dulu sebelum muka dicuci, sebab mask ni macam melekit-lekit. yang lainnya, sangat okey bagi saya.


Cara penggunaan
sepaket untuk 2 kali penggunaan

packing mask ni memang untuk penggunaan 2 kali aje, tapi saya gunakan 1 bahagian tu, untuk 2 kali penggunaan, sebab rasa macam banyak je untuk 1 muka. sapu rata pada muka *guna jari pon bulee*  tunggu 10 hingga 15 before tanggalkan mask guna facial cotton. tapi kalau saya, lagi lama, lagi elok kot..hehehe..

hasilnya memang awesome. highly recommended ni tau.. cubalah ya.

oke da bai..

~wassalam~



You Might Also Like

6 Comments

  1. dh lame xpkai mask..
    haha..
    boleh try ni..
    =)

    ReplyDelete
  2. @Ezy Pinkpurple

    bole try dear..mask ni mmg best..

    ReplyDelete
  3. wahh , best nie . nak cube jugak la nnti . thanxx for sharing dear :)

    ReplyDelete
  4. sy pakai garnier punye mask. best! yang ni blom try. nak try jugak ah t. hehe.

    chocolatepeanutbutter

    ReplyDelete
  5. teringat lama dah tak apply mask... T_T


    New Entry: Pengesahan graduan IPTA

    ReplyDelete
  6. @zahidahwahid

    hhehe..kdg3 manjakan muka dgn mask pon ok jgk..heheh

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^