Fungsi terbaru shoutbox : Pelaris bisnes online..grr

Sunday, October 09, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.

bangun pagi, pintu bilik berbunyik gedegang gedegong si kecit Iman dok ketok-ketok panggil "anyia anyia!!". almaklum, lidah belum cukup ligat nak bunyikan 'mama mia' makanya yang keluar hanyalah bunyi 'anyia, anyia'. jadilah kan, dari tak bunyi langsonnngg.

semalam dengan semangat waja saya nak blogwalking singgah ke blog kawan-kawan dan blogger-blogger yang drop komen kat shoutbox sememeh saya tu. jadi, dengan hati girang gumbira tekan klik ke shoutbox dan teliti kot ada blogger hensem lagi taf singgah tanya kabar sambil kenyit-kenyit mata ke kan, ehem. tapi tapi tapi, haremmmm!


PointBlankShot

semuanya dari peniaga-peniaga berjaya kental meninggalkan iklan kat shoutbox saya tu. saya tak marah, dipersilakan hokey. memang itu antara fungsi chat box atau shoutbox pon kan. so, saya oke tentang itu. even ada sikit kuciwa sebab takde abang hensem singgah kenyit mata. ehem ehem.

cumanya, yang sedikit tak best lagi tak AWEsome, ada juga yang kurang ajar atau mungkin kurang menggunakan akal, dengan senang hati tinggalkan komen lucah tak semenggah kat shoutbox saya yang suci tu. apekehh? haii, takkan tengok shoutbox pon kau da bernafsu abang oiii. durjana sungguhhh!!

kalau anon drop komen sambil maki-maki kat shoutbox, masih oke kot bagi saya. tapi yang satu ini memang tersangatlah tak berkenan di hatiku ini. kemaruk sangat ke sampai kat shoutbox pon kau belasah jugak, caitt apadaahh. sedih, dan ada yang bagi suggestion suruh remove je shoutbox abes cerita. tapi nanti hilang pulak medan beramas mesra saya dengan kawan-kawan blogger. makanya, inisiatif pilihan, delete je komen-komen durjana lagi hina tu. ciss.

penah jugak ada blogger yang terkena macam ni kan. ape tindakan yang sesuai ya? rasa-rasa saya la kan, agaknya si punya angkara ni memang bernafsu tengok shoutbox kot. muhahahaa.

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA.


oke da bai.

~wassalam~

SATU, DUA, TIGA

You Might Also Like

9 Comments

  1. dri minggu lepas dh diremove shout box tuh
    kita rimas dgn org yg letak iklan dkt situ.

    ReplyDelete
  2. datang keyit mata lah... ^.- ....walaupan diri nie x hensem...blh jgk kan...hahaha

    ReplyDelete
  3. tu la kan..rimas gak kdg2..bg la komen elok2 sket

    ReplyDelete
  4. @azalia hjsalleh

    hehe, kdg3 rase mnyirap jgk, tp kalau remove, sayang sgt heeeeeee

    ReplyDelete
  5. @azalia hjsalleh

    hehe, kdg3 rase mnyirap jgk, tp kalau remove, sayang sgt heeeeeee

    ReplyDelete
  6. @MIRUL

    heheh, sila mirul, knyit mata 2,3 kali bule..hehe

    ReplyDelete
  7. @alinac lover

    owh so true la dear, rimas, muak n nk muntahhhh..grrr

    ReplyDelete
  8. slh 1 sbb saya x ska shoutbox hehe..takpelah..shoutbox pun pntg gak tuk bermesra kan,abaikan saja makluk takde aklak tu.

    ReplyDelete
  9. @zOeY zAu YaH

    tau xpe, sy syg nk delete, abaikan aje la ek, paling kurang pon, 'sekolah' kan dorg balik, muhahaa

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^