Better late than never kan?

Thursday, January 05, 2012

Assalamualaikum..

hi semua.

da terlambat ke untuk wish 'SELAMAT TAHUN BARU' ni? hehe semoga tahun 2012 ni memberi seribu kebaikan dan kebahagian pada kita semua oke! well, tahun 2012 ni bermula dengan perkara yang paling AWEsome bagi saya muhahaha. 1 Januari 2012 saya berada di Raub, Pahang bersama keluarga Safwan auwww. 

2nd time berjumpa setelah 2 tahun saya bersama dengan pokcik. alhamdulillah, even a bit rasa segan tapi penerimaan keluarga pokcik buatkan saya rasa selesa dan tak kekok. oke fine tipu. sangat malu dan sangat kekok okey!

saya ke Raub sebab kakak pokcik kawen. kira macam nak menyibuk jugak la kan. da sampai baru rasa malu gile tapi nasebla ada banyak kerja nak buat so dat rasa malu tu tak dapat dilayan sangat la hehe. ape pun, ini saya kira macam permulaan baru ka kot. 

eh hold on, permulaan baru or persediaan awal?? bila umur da meningkat jadi 25 tahun banyak benda yang berat-berat je saya fikir. hoHooiii, macam tak percaya da 25 tahun oyea. da tua rupanya mak nenek ni ya ehem.




tahniah kak ngah. semoga berbahagia ke anak cucu :)

sekarang ni pulak sedang hangat tentang sesi interview untuk posting. dengar-dengar bulan ini tapi tak tahu tarikh tetapnya. makanya, sekarang ni juga saya sedang sibuk bukak balik nota-nota kunun nak study la uhuk uhuk! 

perlu kumpul banyak isu semasa termasuk isu demostrasi mahasiswa yang makin banyak sekarang ni. alahai, macamane ya nak cakap tentang isu ni. pada saya, masa belajar lebih baik kita fokus untuk belajar, jangan sibuk nak buat benda lain sedangkan pointer pon macam hidup segan mati tak mahu. faham?

anyway, harapan saya yang paling tinggi untuk tahun ni ialah bekerja. yaa, saya da tak sabar nak kerja dan cari duit. rasanya banyak benda nak buat tapi semua pun tak menjadi sebab takde kerja. 

hopefully, tahun 2012 ni membawa banyak perkara yang baik dan cemerlang untuk saya dan awak awak semua ya. eh best pulak bila sebut awak..awak..awak..awakk! woit, hilang akal ek mak nenek uii? oke saddap!

HAPPY NEW YEAR EVERYONE!



OYEAA! take note!

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^