Blog cantik, ramai follow..

Saturday, January 28, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,


ada pendapat tentang tajuk? Yes, pada saya. benda ni so true la even ada ramai yang tak nak admit ehehe. kan? oke abaikan. mungkin ada yang tak setuju la kot. but pada saya ini BETUL ya. memang bonus untuk anda yang da bersungguh-sungguh buat blog nampak cantik.
 
acely, ada banyak benda lagi yang bole jadi faktor untuk menangkap mata saya *hamboiii, kemain menangkap iye* bila pertama kali singgah pada sesebuah blog. cuma untuk kali ni, saya hanya nak bercerita tentang tajuk ini je orait.

Blog cantik dan kemas

  YES yes yes! cantik dan kemas. pada saya, bila singgah pada sesebuah blog, first impression datang bila tengok keadaan blog tu sendiri. keadaan blog ni adalah benda yang saya bole nampak bila jenggah kat blog tu. contohnya header, background, design blog and so on la yang bole dilihat mata. bila pestaim singgah tu, dia rasa macam 'wow, lawa header' atau 'kemasnya blog ni', dapat tak?

mungkin ada yang kata, tak semestinya kemas tu berkualiti. YA betul. blog yang cantik tak semestinya entrinya pun cantik jugak. ada juga yang merapu dan merepek ntah hape-hape. cuma, macam yang saya cakap, blog kemas dan cantik merupakan satu bonus besar untuk kita menarik ramai blogger lain untuk singgah.

by the way, cantik dan kemas tak semestinya sarat dengan benda-benda yang comel ya. tidak sama sekali. kadang-kadang, simple tu pun cantik jugak. janganlah berkobar-kobar sangat nak hias blog sampai blog tu jadi macam rumah kena pecah la pulak oke. sometimes, less is more my dear. take note uols.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

8 Comments

  1. ayat cantik, saya follow. hee (:

    ReplyDelete
  2. tuan cantek pon ramai followers :(

    ReplyDelete
  3. eh eh eh silap post comment lak. hee. sy sukee blog kamu makcik :)) sgt cantek n kemas

    ReplyDelete
  4. @♥ NuR 'aQiLaH ♥

    hahahaa..xsemestinya yang..entry awesome ramai suka tau

    ReplyDelete
  5. @Nelly The Strange

    yess, senang nak loading tu yang best, hhaaa

    ReplyDelete
  6. @ciknurul

    hahahaa, blog mak incik pun comel jugak..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^