Mangsa-mangsa saya, ahaks!

Thursday, January 19, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

sekejap aje da 2 hari masuk sekolah. so far, sangat okey. student ada macam-macam perangai dan pada saya, itu normal. cuma da lama tak sekolah, berkasut tumit tinggi seharian seriusly sangat memenatkan. oke fine, dan menyakitkan. kalau bole nak pakai selipar aje tapi kalau nak kena belakong dengan pengetua, ya silakan. muhaha.

sabtu lepas saya tolong kawan untuk shooting clip video single pertama Raqib Majid. takdelah bantu ape pun, cuma make up sikit the heroin. sangat cantik orangnya, jadi takde la nak make up tebal sangat. muka Nadiah ni tak susah nak touch up sebab jenis susah berminyak dan berpeluh. so far, semua berjalan lancar.

dan ni pulak adalah antara mangsa-mangsa lain yang penah saya sentuh, kehkehkeh. bunyi macam mabeles aje kan wakakapp.


Nadiah (clip video shooting)


Dhamirah


Syafiqah (Nikah)


Nadira


Izzati (Tunang)

oke tak? memang masih banyak lagi benda yang saya kena belajar kan. setakat ni, semuanya saya study dari make up tutorial di Youtube, quit good tau sebab nampak lagi jelas dan bole tengok berulang kali. tapi mungkin lepas ni, akan amek class ke mana la tahu kan, ehem.

dan kebanyakan barang make up yang saya gunakan adalah dari Elianto, Etude House, Maybelline and ada sikit dari Avon dan Loreal. so, ada sapa-sapa nak jadi mangsa saya yang seterusnya? hehe.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

4 Comments

  1. Make up yang Nadira tu seyes cun! wahh! sukenyer tengok!

    ReplyDelete
  2. Mia.. Macam dah pro aja.. Belajar dr utiub je ke?

    ReplyDelete
  3. @Dora Natasha

    hheheh, thanks dear..nadira tu mmg da cantek tau

    ReplyDelete
  4. @nur

    hehhe, mmg dari utube je nur..xpenah g kelas pun..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^