Rasa hati ketika ini..

Monday, January 30, 2012

Assalamualaikum..

hi semua,

berita baik datang lagi. syukur alhamdulillah, panggilan temuduga untuk posting da bermula. saya ehem, 9 Februari ini di Putrajaya. so sekarang ni memang tengah bersilat study semua yang berkaitan dengan pendidikan di Malaysia.


but seriusly, sekarang hati ni gundah gulana macam nak pecah. tak tahu lah ape yang saya gerunkan sangat, tapi aduhai..
hati ni tak reti duduk diam kalau teringat pasal interview ni tau.




mungkin sebab terlampau banyak sangat saingan.
mungkin juga sebab sesi temuduga tu akan dijalankan secara berkumpulan. saya risau sangat kot la tiba-tiba jadi over asaited.

saya takot terlalu ingin sangat untuk berjaya sampai tak sedar diri da terlampau expose sangat. orang kata over confident hinggakan terlupa nak bagi peluang pada rakan yang lain suarakan pendapat. oh tidak, tolong jauhkan 'RASA' itu dari saya.

dan mungkin juga saya kaget kalau-kalau terlampau menjaga tutur kata dan tingkah laku masa interview, supaya tak kelihatan macam poyo gile kalau bole nak conquer semua. hinggakan diri jadi macam pasif ya amat. see, banyak sangat perkara yang buat kepala ni semak buat masa ni. demm!




hopefully semuanya baik-baik aje kan. harapan saya sangat tinggi untuk berjaya dalam temuduga ni. supaya dapat penempatan tetap untuk mengajar. dan yeah bawak ibu ayah saya pergi bercuti dengan gaji pertama.

Doakan saya

Doakan saya

Doakan saya

Doakan saya

Doakan saya

Tolong

Doakan saya
......
tengkiyu uols. oke da bai,
~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

  1. mia mesti boleh!!
    kalong yakin...
    insyaALLAH..
    banyak buat solat hajat k..
    hari2 buat...

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^