.doakan kami.

Monday, October 03, 2011

Assalamualaikum..

hi semua.


hokey sekarang sedang bizi praktis nasyid. esok rehearsal dan Selasa saringan belah pagi, kalau ada rezeki, dapatlah masuk final pada sebelah malamnya kat Masjid Al-Azim, Melaka. korang doa-doakan saya ya, moga-moga semuanya berjalan lancar amin amin.


semalam pegi beli jubah, da bertahun tak pakai jubah rasa asaited nak bergaya mak datin muhaha. jubah pilihan berwarna hitam siap ada bling-bling bagai heyyah! sekali pandang memang kalah la segala mak nenek, tapi dua kali pandang da macam baju kelawaq pon ade. haa sudah, makanya, korang silakan pandang sekali je iye. hehe.


sebelum saya mula merapu meroyan kat sini, saya nak ucap thanks sangat-sangat pada yang sudi singgah, drop komen dan seterusnya follow blog kemek cik meah ni. TERIMA KASIH yang teramat sangat ya semua. insyaALLAH, lepas selesai semua urusan, saya blogwalking habis-habisan hokey.

THANKS A LOT DEAR

jaga diri semua, doakan saya dan kawan-kawan dapat buat terbaek dan berjaya ya. lepasni, boleh la dengar lagu kitorang keluar kat Radio RTM Melaka muhaha.

oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

2 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^