.PMR 4 Oktober ini.

Friday, September 30, 2011

Assalamualaikum..

hi semua,

2, 3 hari ni akan mula sesi penuh latihan nasyid untuk festival nasyid Melaka 4 oct ini. psstt, korang doakan saya supaya tak cemerkap masa kat pentas nanti ya. amin amin.

4 oktober (Selasa) ni jugak akan bermula Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) dan paper pertama, macam biasa Bahasa Melayu Kertas 1, dan sebelah petang BM kertas 2 pulak ya. good luck untuk semua xspecially untuk adik saya Aiman. budak ni memang saje bikin wa pening hokeyy. saya kasi latihan suruh buat ringkasan (Bahagian A .1. Kertas 2), dia bole bantai bawak kertas tu keluar ntah mana-mana konon nak buat kat luar dengan kawan-kawan, bila balik kertas kemana die bole membongkang tido, grrr sabar je laa.


KLIK SEKALI

untuk adik-adik yang bakal menduduki PMR selasa depan, semoga berjaya oke. minggu terakhir ni, banyakkan review semua note, masih bole menghafal tapi tak digalakkan sebab takot mereng. kompom korang akan rasa macam eh tiba-tiba kenapa macam banyak lagi haku tak baca ni. lepas tu meroyan posak-posak cari itu ini aha.

saat akhir ni, bagi adik-adik yang masih belum abes study semua subjek, banyakkan focus pada subjek yang kita aim memang nak score 'A'. kira kasi tumpuan lebih sikit pada subjek yang kita rasa yakin da fully discover semua topik la. memang masih sempat lagi kalau nak review semua subjek, REVIEW dan buat latihan banyak membantu oke.

GOOD LUCK YA ADIK-ADIK



oke da bai,

~wassalam~

You Might Also Like

1 Comments

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^