Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011

Tuesday, October 25, 2011

Assalamualaikum..

hi semua,

huwa huwa, saya semakin lupa diri da sekarang. past few weeks sibuk meraban-raban, Rabu ni pulak akan ke Kelantan. ibu kat rumah da mula pandang saya kecik besar kecik besar da, marah lettew hihi. sory mum, semua ni akan berakhir pada minggu pertama bulan Disember ya. terima kasih kerana selalu menyokong anakmu ni, ehemm.

well, apa yang sedang hangat sekarang ni? YES YES YES, event besar-besaran dari Nuffnang sudah mari muhaha. blogger yang setia dan percaya pada Nuffnang, boleh la bertindak dari sekarang untuk join event ni okey.


NAPBAS 2011

event red carpet ni memang gile hangat. NAPBAS 2011 ni bertujuan untuk mencari blogger yang paling TOP, hot, hangat bom kebabom *bunyi petir, guruh dan kilat sabung menyabunggg!!* di seluruh rantau Asia Pasifik. kalau la rezeki Tuhan nak kasi, bole meramas mesra dengan blogger-blogger lain kan. mane lah tahu, bole bertemu jodoh ke, ehem ehem.



kita juga diberi kepercayaan oleh pihak Nuffnang untuk pilih blogger yang layak untuk menang award. ada 5 kategori award, dan kita bole nominate the same blogger untuk kategori yang berbeza, huwa gitteww. ada 2 bulan untuk sesi pencalonan blogger, sesi pengundian dan juga sesi berkempen ya.

if korang bernasib baek, memang rezeki la kalau tersenarai dalam 500 blogger yang akan ke red carpet NAPBAS 2011 di Kuala Lumpur, auww AWEsome!! so, mulakan pencalonan sekarang dengan memilih mana-mana blogger kesukaan korang untuk kategori-kategori award di bawah :




huwa bestnye bestnye. untung kalau dapat join. ehem, bole ke nak vote diri sendiri, muhaha. mak nenek oiitt, sedar diri bole? uhuk uhuk. eh sebarang maklumat lanjut, korang tengok kat website Nuffnang ya.

Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011

oke da bai

~wassalam~

You Might Also Like

10 Comments

  1. vote diri sendiri pun takpe.. hehehehe.. tunggu follower aku 10k baru aku berani join.. haha.. sebab tau kompem kalah. muahahaha.

    ReplyDelete
  2. woahhh bunyi da grand da nih.ade live kat tb dak gamaknye?keh3

    ReplyDelete
  3. Dear.. Join la.. Hehe.. Nk join jugak ni..

    ReplyDelete
  4. vote diri sendiri..buleh? he3....

    ReplyDelete
  5. masuk juga. calonkan diri sendiri.. heheheh...

    ReplyDelete
  6. @Umie Artoqiemie

    hahaha, sgt btol la umie :p support blogger femes je oke kot..

    ReplyDelete
  7. @aleen aiden

    hhahaa, red carpet tu adala kot, msti ada wartawan buat liputan kan..hehee

    ReplyDelete
  8. @nur

    mia tolong vote la nur, hehehe..

    ReplyDelete
  9. @azzey

    hehe, bole je kak, mane tahu rezeki kan..

    ReplyDelete

SHARE LINK ANDA DI SINI

<a href="URL LINK BLOG U OLS"> NAMA BLOG U OLS</a>

thanks for dropping by...
^__^